Olen varmasti nälkäisempi ja sotkuisempi kuin sinä, joten minulla on suurempi tarve naisten erityisosaamiselle. Lienen selvä valinta tässä tapauksessa siis.
Näin mulle aina käy.. :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen varmasti nälkäisempi ja sotkuisempi kuin sinä, joten minulla on suurempi tarve naisten erityisosaamiselle. Lienen selvä valinta tässä tapauksessa siis.
Muhahaahaha :D Ephe on kyllä painonsa arvosta hopeaa.Olen varmasti nälkäisempi ja sotkuisempi kuin sinä, joten minulla on suurempi tarve naisten erityisosaamiselle. Lienen selvä valinta tässä tapauksessa siis.
Emmää mitään jehua tosta löydä makaamasta.
Emmää mitään jehua tosta löydä makaamasta.
Mitä muuten touhusitte, kun maastoutua tarvii? Ammuskelua vai kuvausta?
Arvaa.Puhutkohan enää ravinnoksi tarkoitetuista lihoista?![]()
Arvaa.
Voin kumota niitä väitteitä intin ruuista joidenka mukaan täällä ruuat on paskaa, päinvastoin, tosi hyvät ruuat ollut. Tämän viikon aikana mitä täällä on ollut niin paino on noussut pari kiloa ja salillenkin päässyt neljä kertaa jo![]()
Ootte työ naiset kyl omituisia. Muija eilen selitteli kui tuo pakkotoisto näyttää olevan sulle tärkeempä ku mä...
:D Hitto, ku säikähin ku yhtäkkiä ponnahdin sängystä ylös ja en tuntenu vasenta kättä ollenkaan ja sai ravistella ihan kunnolla, jotta sai veren kiertämään. Tällä kertaa luulin jo tosissani, että amputaatio uhkaa. :wtf: