Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huhhuh kylläpä oli koomanen olo kun kello soi...

Huomenta.
Kello soittamassa 8:15 ja tää herää 5:45 :face:
Tänään pitäis vissiin mennä alamittasen kanssa taklaan Särkänniemi. Saas nähdä, mitä siitäkin tulee...

Meikällä soi yleensä aamuisin erikoisia biisejä päässä. Tänään soi suht erikoinen biisi, koska olen viimeeksi tämänkin lapsuuden suosikkini kuullut vuosia sitten:

EDIT: Voi vittu tätä minun kahvin keittämistä. Olen jo kahdesti unohtanut vettä laittaa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pöh, reippaasti yli seiskan ois saanut nukkua, mutta kroppa päätti saada mut hereille jo kello kuudelta, mikäs makoillessa ku uni ei tullu enää. :hyper: Yöllä häiritsi jumputusautopojat kadulla ja vesisateen lirinä ja ropina ikkunalautaan. :jahas:

Mulla soi aina tämä herätessä, mitä lie kertoo. :lol2:

On se lyhyt tää Suomen kesä! Täst ei oo pitkä aika ku katoin lehestä niin aurinko nous pikkasen jälkee 03. Nykyää se on sit neljän jälkee jo :D

En tiedä onkohan jotain vikana, mutta tavallaa ootan sitä syksyä :wtf: Duunista kun lähtee nii on jo hämärää, sieltä sitten salille ja kotiin tekemään safkaa :)

Totta, nyt jo sääennuste näyttää suhteellisen matalia lämpötiloja. Viikon lämpimin sää ilmeisesti vain vähän yli 20°C. En kyllä pätkääkään odota syksyä.

Tuli muuten eilen asennettua tälläinen kapistus kattoon! Syksyn pimeitä iltoja odotellessa :)

Valaisimesta pystyy valitsemaan kaukosäätimen avulla haluaako kuinka monta lamppua (lasikuutioita) palamaan tälläisellä kirkkaalla valolla.

Lisäksi siinä on väriä vaihtavat ledit jokaisessa kuutiossa :)

Biletysmoodi on jäänyt viikonlopusta päälle. Harmi että WKND Festarit jää välistä :itku:

elsu bongattu kylillä, otin kuvan:

1013150_399348596837105_905092227_n.png

Voi pojat! Mä en ainakaan haluu että syksy tulee. Vaikka aika kylmä tuuli tuolla jo on. Minne tääki kesä on taas hävinnyt?!
Lomaa vielä pari viikkoa, sit jo pitää takasin töihin :(.

Hei analysoikaas joku mun uni.. Oon nyt jo useemman kerran nähny unta että oon alasti puntilla. Viime yönä siihen liittyi myös se että olin samanaikaisesti töissä, ja sit kauheesti yritin järjestää jostain vaatteita.. Ja asiakkaat odotteli, kun olin kauheesti myöhässä... Ihme settii.

Ei tää kesä nyt minnekkään oo vielä kadonnut. Iski vaan vähän viileempi ajanjakso väliin!

Ja muutenkin on vaan ollut jo touko-kesäkuun vaihteessakin normaalia lämpösempää :)

Hei analysoikaas joku mun uni.. Oon nyt jo useemman kerran nähny unta että oon alasti puntilla. Viime yönä siihen liittyi myös se että olin samanaikaisesti töissä, ja sit kauheesti yritin järjestää jostain vaatteita.. Ja asiakkaat odotteli, kun olin kauheesti myöhässä... Ihme settii.

Kuullostaa vakavalta. Taitaa olla ainoa hoitokeino et sun pitää oikeesti mennä alasti puntille. Muuten toi pahenee, voi vaikuttaa pahastikkin psyykkeeseen. Voin auttaa järjestelyissäkin, mulla olis himassa jokunen puntti. Voimistelukeppi ja pari kahvakuulaa. Mitä pikemmin hoidetaan, sen paremmin toivut

Uuuu uutta Avengedia. Jea!

Vanhaa diirestraitsia. Oujea.

Näen myös samantyylisiä unia. Petiit on mun unenn anaalisoinu siten että mulla on jotain salattavaa.

Back
Ylös Bottom