Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sellanen vitutus ettei uskois. Aamuyöllä taas sellasiin aikoihin ylös että melki parempi kun valvois yhtä kyytiä. Voi pillu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Parin viikon päästä pitäis mennä töihin, ooämgee.

Onpas muuten aika menevä ralli:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onkos kukaan täällä hypänny benji hyppyä? Pitäis perjantaina vissiin hypätä se suomen korkein benji, mutta käykö selkään tai lonkkaan yms kipeetä?

Oon hypänny muistaakseni 50 metristä. Mitään kipuja ei tullut, mitä nyt se köysi vähän puristaa nilkkoja sen kiinniolon ajan. Aukee vaan paikat mukavasti ;) Hyppäsin tornista, sieltä olis saanu tulla toisella kerralla vaikka miten alas, esimerkiks ajaa bmx-pyörällä sieltä katolta :D Mieli teki hypätä toisenkin kerran, mutta olis pitäny odottaa pari tuntia ja maksaa melkein saman verran kuin ekasta hypystä niin jätin väliin.

Odottaminen on perseesta. Olen koko paivan odottanut tarkeaa sahkopostia koska muistin (tai toivoin) etta sen pitaisi tulla taman paivan aikana. No eihan se tullut, joten huominen menee myos sahkopostia vahtaillessa.

Onkohan se Pakkotoiston ansiota/syytä, että nykyisin on aina kyykkyhäkki ja vetopaikka tupaten täynnä väkeä. Vasta-alkajatkaan eivät enää tee muuta kuin kyykkyjä, maveja ja riveja yms. Perkele, jo toinen jalkapäivä peräkkäin kun piti lennosta muokata jumalan sanaksi Word-dokkariin alustavasti suunnittelemaani reeniä. First world problem...

P.S. Falling Skies on ihan kauhian jännä nykysin.

P.S. Falling Skies on ihan kauhian jännä nykysin.

Mä lopetin FS:n katsomisen jossain toisen kauden aikana, sarja oli kyllä pettymys itselleni. Liekö menny parempaan suuntaan?

Työyö 1/3. Eka yö on aina yhtä helvettiä! Kahvit tulille...

Mä lopetin FS:n katsomisen jossain toisen kauden aikana, sarja oli kyllä pettymys itselleni. Liekö menny parempaan suuntaan?

Kyllä FS on mielestäni saanut parannettua kiinnostavuuttansa kuin kaljavaras juoksuansa pysähdy-komennon jälkeen. Uudet jengat suurten kuvioiden osalta ovat jättäneet varjoonsa hahmojen henkilötason alkeellisuuden.

Back
Ylös Bottom