Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla on vaan parin tunnin matkaMä syön just kanaa ja kaurapastaa ja aattelin kohta lähteä pyöräilemään porukoille. Jos alle 5 tuntiin selviäs pysähdyksineen ni ois ihan hyvä. Tosin en kyllä kauheesti aatellu pysähdellä.
onneksimulla on vaan parin tunnin matkaonneksi
Siinähän ehtii saamaan vasta alkulämmöt ;)
Siinähän ehtii saamaan vasta alkulämmöt ;)
Hehe, kunnon diisseli.
ei vielä kykene pidempiä matkoja, näin 5-vuoden tauon jälkeen, katotaan ens kesänä :D mun faija on harrastanut kilpapyöräilyä(ja on edelleen intohimoinen pyöräilijä) ja se on ihan innoissaan, että minäkin(veljeni lisäksi) on hurahtanut pyöräilyyn :D
Olen huomannut ja sillon olen aina töissä sisällä... Vapaapäivinä on aina pilvistäMeikä taitaa lähteä Tampereelle asti saunomaan ja varsinkin ihmettelemään.
Onko muuten kukaan muu huomannut, kuinka täydellinen kesä on ollut sään puolesta? Nytkin aurinko mollottaa täydeltä terältä, eikä silti hiki valu pitkin selkää
Joo. Menin nukkumaan puoliltaöin ja katoin viimesen kerran kelloa 3.40, herätyskello ulvoo 0600. Ihan hyvä treeni silti, ei voi moittia.Elä muuta sano. Mä oon jo menossa ratalle ja silmät on ristissä ku jänöjussin sukset. En vaan saa enää nukuttua öitä. Viime yönä ois ollu tsäänssi, mutta heräsin isän kukkumiseen. Puoli valtakuntaa normaaleista yöunista!
Tossa yks tuttu paappa, yli 80 vetää joka ristuksen päivä ton järven ympäri, 20 kilsaa. Ja vetää sen kaks kertaa päivässä. Ei siinä muuten mitään, mutta aikasempina kesinä vetäny kuulemma 4 kertaa joka päivä. Entinen kilpailija kans vissiin. Taitaa veri vetää mut mikäs siinä, ukolla järki leikkaa ja fysiikka pysyy kunnossa.
- - - Updated - - -
Ja jumalautsi rupesin haaveilemaan oikeesta täysjoustosta. Tähän asti päässy vaan jäykkäperillä menemään, sekin on cool mutta aikamoista rytyytystä näillä juurakoilla.