Mua laiskottaa.
niin muaki... Norflex tekee mulle aina jotenkin krapulaisen olon, en tykkää yhtään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua laiskottaa.
niin muaki... Norflex tekee mulle aina jotenkin krapulaisen olon, en tykkää yhtään.
Entäs jos ottaisit siihen viel vähän brenkkua kylkeen ni ajatteleppa sitä oloa ;)
Oonko ainoa mies, jota häiritsee positiivisella tavalla tuon Pudding-mainosbannerin Janni? Samaan hengenvetoon mainittava, että tuon elsun avatar on myöskin liian hyvännäkönen!
Olen virallisesti järkyttynyt siitä, miten kallista on mennä Särkkikseen nykyään. Pelkät sisäänpääsyt yhdeltä aikuiselta ja yhdeltä alamittaiselta on seittemän kymppiä! Siihen sit matkat ja syömiset ja vähän pallonheittoa ja sen sellasta eikä 200€ ole kun näyttää.
*saako mennä oksentaman*... ei kykene alkoholia juomaan kun on rankka treenikausi(ollut vasta 5 päivää, mut silti :D )
Parasta tässä päivässä oli kun vitutti ni saipahan soittaa Raadolle vittuillakseen herätyspuhelun. Saatanan vapaa päiväläinen paskamaha!![]()

Tuleeko muille välillä sellaista ajatusta, että onneksi sitä saa olla täysin terve?
Rankaise itseäsi! Mutta ei noiden herkkujen takia, vaan siksi ettet pidä sipseistä.
Mitä makua ostit? Jos ostit taffelin punaisen pussin , eli et minkään makuisia, niin saat pingismailasta läimäyksen perseelle.