Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oo ikänä saanu noin hyvää tuntumaa takaolkapäihin ku äskösessä deltsireenissä! Yleensä en takaolkapäitä hirveesti reenaile ku ottaavat niin rajusti hittiä selkäreeneissä ja mukana ovat tulleet silti ihan hyvin!

Nytte kanaa naamioon ja bäfää pelloomaan!

Suht mukava menopätkä oli: Olympus has fallen. Perusräiskintää.

Kiitti, oli tähän matkantekoon ihan hyvä pläjäys :) Kait mä yli puolen välin oon jo matkannutkin kirjan ja ton leffan voimin..

Höpö höpö. Ikeassa on hyvä vetää ruuat huiviin samalla kun käy ostamassa jonkun halvan jutun. Yksin kun käy, niin eipä siellä mene edes jaaritteluunkaan aikaa.

Näinpä. Kävinhän minäkin maanantaina Ikeassa? En tosin löytänyt oikean kokoista eteiskaappia mutta tulipahan syötyä tuonakin päivänä vaikka työpaikan ruokalaa kehdannut käyttää näin lomalla hyväksi :) No teen mä ruokaa kotonaki mutta jotenkin helpompi hyödyntää noi ulkonasyömiset kun sattuu "kotiruokaa" kohdalle :D

Santsiki vaa stalkkas eikä tullu juttelee nii sai olla rauhassa :lol2:

Tulipa tänään käytyä taas fillaroimassa. Yhdessä kohtaa matkaa alkoi vituttaa, kun ei ole maastopyörää. Alla olevasta kuvasta voitte päätellä.

12428362.t.jpg
[/URL][/IMG]

Tuli valittua hieman väärä tie, jonka tuloksena löysin itseni keskeltä peltoa.

Kiitos myös hälle kuka vinkkas Gangster Squadin :thumbs

Ja täytyy kyllä nyt sen verran kehua VR:ää että langaton verkko toimii sentään upeesti koko sen ajan mitä oon käyttäny. Olihan se kivempi odotella tuolla radan päällä pysähdyksissä kun pysty sentää surffailee :D

"Täähän oli kova hitti hetki sitten"

Sitte huomasin, että tästähän on jumalauta kohta kymmenen vuotta aikaa. Vanaha paska minäki.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässäpä sitä. Reilu 2min varmaankin riittää.

Täydellisesti toimiva metallityö on kyllä aina hienoa. Metallityö nyt on varmaan vähän huono sana tähän, mutta en nyt löytänyt varastosta parempaakaan. Siikkeri varmaan ymmärtänee mitä tarkoitin..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom