Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helvetti että sitä on aikaansaamaton. Heränny jo kasilta ja mittään ei oo saanu aikaiseksi ja kohta jo tyähö. Olis voinu ees kitaraa mennä rämpyttää mut ei. En oo ees syöny mitään. Pitäisköhän hankkiutua eroon tietokoneesta kokonaan..

Mie oon yhä kateellinen että pääsit olemaan siellä nii kauan. Toivottavasti et jää auton alle ekana Suomen viikkona :D

Hehe, näin se meikänkin kotiinlähtöaika tulee vähitellen. Pitää joo olla tarkkana tuon liikenteen kanssa varsinkin kun pyöräilee :D Saas nähdä kanssa millainen kulttuurishokki Suomessa tulee, kun välillä lomallakin on ollut vähän outo fiilis, kun Suomessa on niin hiljaista, vaikka esim. ravintolat ovat täynnä.

Parta ja pulisongit on mun mielestä ihan jees, mutta viikset ei oikein iske. Tämä siis sellaisella miehellä, jota pitäis pussailla. Muuten ne voi olla todella hienotkin. Oon tässä asiassa kääntäny kelkkani noin. 180 astetta, koska ennen pidin viiksiä ihan kamalina altogether.
beards-souvarov.jpg
Ex kasvatti tollaset (tosin isommat ja tuuheammat) kahvat eron jälkeen. Liittyi luultavasti aiemmin mainittuun suhtautumiseeni viiksiin ja pussailuun. Nähdessäni uudet turpajouhet ekaa kertaa, repesin täyteen ääneen. Ihan kauheasti ei herättänyt arvostusta. :D Pyysin kyllä anteeksi reaktiotani.

Endorfiinihumala on parasta<3 Siksi en kehtaakaan höpöttää teille enempää:P Ai että, olin päättänyt kasvaa aikuiseksi ja pakastaa elämäni ensimmäiset marjat, mutta ei mun mitenkään kannata poimia mansikoita kuin suuhun, koska eihän ne mahdukaan pakastimeen, liikaa koiranruokaa, vaikka en edes enää säilö sielä harjoituskappale-fasaaneja:jahas:
Sniffari, olen melko varma että kyllä se lammas siihen grillaukseen viimeistään kuolee.

Lisään vielä sadannen kerran tämän hyvän mielen piisin teille, veispuukin innoittamana ja videolinkkivihaajien iloksi:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
lomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomaloma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mikä se sellainen on? Mä olen hoitanut hommani niin hienosti, ettei ole tarvinnut koko 31 vuotisen elämäni aikana pitää yhtäkään täyttä kesälomaa. Siis töistä. Kouluja ei lasketa. Tänäkään kesänä ei ole päivääkään kesälomaa.
No ei mullakaan lomaa ole nyt kuin 3 viikkoa ja syksyllä sitten 1 viikko. Kaiholla muistelen kesiä 2010 ja 2011 kun lomaa oli 6 ja 5 viikkoa. Tosin vuonna 2011 yritin saada lomaa 9 viikkoa, mutta silloinen esimies ei suostunut moiseen. Kostoksi otin lopputilin :curs:

Onhan se opiskelijalla helppoa kun on tämmönen 9 viikon kesäloma. Tosin oikeaa lomaa on vaan semmoset 3 viikkoo kun loput menee sitten enemmän tai vähemmän töiden merkeissä.

Mullon näläkä! Sinkkuketjun suklaakeskustelun lukeminen ei oikein auttanut asiaa. :( Saisko jotain vähäkalorista, energiaa antavaa ja täyttävää, kiitooos...

Saisko jotain vähäkalorista, energiaa antavaa ja täyttävää, kiitooos...

Piiiiiikkusen taitavat olla ristiriidassa nuo kaksi asiaa, mutta jos löydät jotain tuollaista niin kerrohan. Kaali sopii täyttävyyteen ja vähäkalorisuuteen, voit sit juoda vaikka kahvia niin saat virtaa illan askareisiin.

Piiiiiikkusen taitavat olla ristiriidassa nuo kaksi asiaa, mutta jos löydät jotain tuollaista niin kerrohan. Kaali sopii täyttävyyteen ja vähäkalorisuuteen, voit sit juoda vaikka kahvia niin saat virtaa illan askareisiin.
Sehän tässä onkin ongelmana. :P Liiasta kaalista tulee maha kipiäksi ja jos juo kahvia tähän aikaan niin hyppii ylhäällä vielä siinä vaiheessa, kun pitäis heräillä töihin...

Back
Ylös Bottom