Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kummallinen unirytmi päällä kun herää jo klo 04.00 yöllä Ruisrockin jälkeen. Ehkä tuli nukuttua sillä reissulla vähän liikaa.

Huomenta! Pari päivää töitä ja sitten vapaapäivä, kelpaa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jahas, uusi viikko ja uudet kujeet. Pääosin menee varmaan viikko hoitaessa viimeisiä paperiasioita, kun tämä on viimeinen viikko Hollannissa.

Mie oon yhä kateellinen että pääsit olemaan siellä nii kauan. Toivottavasti et jää auton alle ekana Suomen viikkona :D

Lammas. Mikää lammas. Nautaa oli. Ulkofilepiffiä. Ja het nii perkeleen hyvää, mun veli on joku grillivirtuoosi. Aivan oli täydellisesti medium.

Voi sun. Ei eukko pysyny ny omissa höpäjäisissää mukana!

Tipitii tipi tipi tipi tii! Nähtyään tissit miehen olo on, vallaton, tipi tii tipi tipi tipi tii.

Huh, semisti iski friikkaava olo. Entinen työkaverini meinaa laulo mulle aina tipi tii-biisiä, toki eri versiona ja nyt pelästyin että nysse on käyny kurkkimas mun ikkunan takana. Mut sit mää kans muistin et eihän mul oo tissejä.

Perkele että on kätevää kun antaa vaan parran kasvaa niin ei tarvi asua tuola vessassa höylän kanssa.

Mulla nyt ei meinaa naamajouhet kasvaa kunnolla muutenkaan niin helppo antaa vaan olla. Silloin tällöin saksilla siistii jos on tarvetta.

Pulisongit ja viikset vois kasvattaa.

shave_your_style_grow_for_a_cause_eric_jackson_07e8e3fb0c.jpeg

beards-souvarov.jpg

Liitteet

• beards-souvarov.webp
    beards-souvarov.webp
    7,3 KB · Katsottu: 364
Vituttanut ihan jonkinverran töissä taas tänäaamuna. Katoin pitkästä aikaa videon ja hetken jopa nauratti:

Päivystäjääää!!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ilmeisesti tuo 22km pyörälenkki väsytti jonkun verran. Heräsin vasta kympiltä ja silloinkin teki mieli jäädä vielä nukkumaan :D Jos tänään pitäisi vaikka välipäivän ja huomenna taas fillaroimaan.

Mistähän noi kylmätväreet oikein johtuu?

Tässä kattelen uusinta Fast And Furious 6 niin loppukohta nosti karvat pystyyn. Ennenkin on käynyt näin kun on jotain jänniä kohtia elokuvissa.

Back
Ylös Bottom