Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suunnitelin herääväni tänään vaihtelun vuoks seitsemän tai kahdeksan aikoihin... empäs jaksanutkaan ja nyt kello lähenee kahtatoista.

Mustakin tuntuu, että lomalla on kalenteri paljon täydempi ku arkena. Pitää oikeen käyttää tota kännyn kalenteria ku normisti ei..

Menis nyt nuo sadealueen rippeet tuosta hiiteen, niin pääsis taas vaihteeks pariks päiväks kahdelle pyörälle.

Mun tarttis lähtee pyörä kaupoille, mut hemmetti kun tarttee ootella mun broidia, että se pääsee töistä, kun enhän mää tiedä millanen on oikeesti hyvä pyörä :D Jos yksin menen, niin saan kumminkin kuulla miten p*skan valinnan tein :D

Päästiin onneks pois sieltä ruissista jonkun kyydillä. Ja vielä suoraan kämpän ovelle. Ei paremmin ois voinut mennä.

Kaiken kukkuraks olin tollon jättäny mun lompsan keittiön pöydälle ja kun lähdettiin jatkaan iltaa, luulin hukanneeni sen. Visan nyt aina saa uuden, mut henkkarit ja käteinen alko vähän harmittaan.

Jos vaikka vielä nukkus hetken.
Mun tarttis lähtee pyörä kaupoille, mut hemmetti kun tarttee ootella mun broidia, että se pääsee töistä, kun enhän mää tiedä millanen on oikeesti hyvä pyörä :D Jos yksin menen, niin saan kumminkin kuulla miten p*skan valinnan tein :D
Mihin käyttöön pyörä tulee? Jos meinaat vaan kaupunkipyörää niin joku jopo tai alle 7 vaihteinen. Jos pidempää matkaa niin sitten vaihteet, mut niitä joutuu vähän huoltaan enemmän.

Mihin käyttöön pyörä tulee? Jos meinaat vaan kaupunkipyörää niin joku jopo tai alle 7 vaihteinen. Jos pidempää matkaa niin sitten vaihteet, mut niitä joutuu vähän huoltaan enemmän.

ihan vaan työmatkalle n.12km/suunta. Tossa isoveikan kans juttelin ja se sano että hybridi tai maastofillari, maastofillarilla parempi mennä talvella ja se sais musta pyöräilyseuraa maastoon :D Lähen tsekkaamaan parit Kona-merkkiset fillarit :) kun se suositteli tota, on kuulemma hinta-laatu kohdillaan

Jahas, uusi viikko ja uudet kujeet. Pääosin menee varmaan viikko hoitaessa viimeisiä paperiasioita, kun tämä on viimeinen viikko Hollannissa.

Onnee! Älä luovuta parin ekan päivän jälkeen, niinku jotki saatanan velliperseet. Kuhan siinä sen pari viikkoo sitä touhua kahtoo, nii helepommaks muuttuu koko ajan!

Loppua kohti paranee. Ja se menee kuitenkin tosi nopeesti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lähen tsekkaamaan parit Kona-merkkiset fillarit :) kun se suositteli tota, on kuulemma hinta-laatu kohdillaan
Kona kuulostaa tarpeeseesi passelilta. Hitto just myin oman Kona calderan ja se oli oikein passeli talvella ja vähän metikössäkin tuli pyörittyä. Ps. Älä osta Suomesta, liikaa hintaa. Ulkomailta saat paaaaljon halvemmalla edellisvuosien malleja. Toki kandee käydä koklaas liikkeissä niin saat koon selville. Ulkomailta tilattaessa pyörä on myös viikossa kotiovella.

Itellä on maantiepyörä. Sillä suhauttaa saman mittasen työmatkan hetkessä. Tosin ei sillä kaupungille lähdetä jädee syömään. Mut sitä varten on taas mummopyörä.

Ja sen verran oon mukavuudenhalunen, että en ees ajattele työmatkan menoo talvella pyörällä.

12420357.webp

Tollasen hommasin ja kävin pienen metsäkoeajonkin tekemässä :) hyvä fillari ja nyt mä oikeen innostuin taas pyöräilysta. Kohta musta tulee samalaine hörhö kun mun broidista, myyn auton pois ja fillaroin jokapaikkaan :D (vaikkei se oikeasti mikään huono juttu olis!)

Hieno on pyörä! Kyllähän sitä innostuu helposti, jos välineet on kunnossa.

Sit vaan vaippashortsi-kaupoille niin kestää ajaa sen työmatkankin. Omasta mielestä ainakin maantiepyöräilyssä ihan ehdottomat! Sit huomaa että ei oo taskuja minne laittaa avaimet, rahaa ja puhelin niin joudut hommaan pyöräilypaidan jossa on selässä taskut :D

Ai että. Nyt on pihasaunalla tulet. Tarkennuksena, että ei tuleSSA. Kiukaan ja padan alla vaan tulet. Kohta on lämmintä. "Olehan sinä ihimisiks, kohta päästään saunaan."

Elsulla hiano fiuge. Joskus kun oon rahoissani enkä oo hupuloinu kaikkea tatuointeihin niin semmonen astetta kestävämpi hyvä pyörä ois kyllä pop. Minä niin mielelläni mankeloisin työmatkat pyörällä.

Kona Dew Deluxe löytyy iteltä tuolta varastosta, enpä ole voinut ajaa sitten viime syksyn tuon niskan takia.. Pitäis joku jopo tai vastaava selkä pystyssä ajettava pyörä löytää niin niska ei tykkäis pahaa.

Back
Ylös Bottom