Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hölmö :D Ei mulla taida olla ees sun uutta osotetta...?

E. HUPS! Ei tänne saa enää kirjottaa.

Siirretääs siis tänne.

Olisithan sä sen saanut jos olisit ollu tulossa, mutta etpä sä sillä nyt mitään teekään.

Kattelen tuon IA4 loppuun ja meen sit koisaa, jaksaa sit aamusta ehkä lähtä IKEAan katseleen eteiskaappia..

Etkö se sinäki ollu lomalla, ihme touhua jos ei jaksa :rolleyes:

Sielläpä siellä, et sä mua sieltä löytäs kuitenkaa vaikka tietäsit kellonajankin, että kyllä mä ihan rauhassa saan olla :D

Oon joo lomalla, mutta ei silti aina jaksa :)

Kyl mä sut löytäsi... Mutta en lähe stalkkaa. Ellet sitte pyydä mukaan? :D

Tervetuloa stalkkaamaan, et sä kyllä mua sieltä löydä. :D Lupaan että voit kulkea mukana jos löydät.. Voit pitää vaikka haasteena :rolleyes:

Punainen aurinko nousee. Mies saapuu saalistusretkeltään.

image.webp

Jos joku ois ruississa, niin pysäkillä 569 haluais kaks ihan ok miestä kauppatorille. Maksamme pikku kuljetusmaksun!

Edit: elsuuuu auta miehiä mäessä xD

:D oisin voinu olla niin kiltti
ja hakea teijät pois sieltä, mut ei, mä olin nukkumassa...

- - - Updated - - -

Mikään ei oo parempaa kun hukata henkilöllisyytensä turussa. Suomen persreijässä! xD onneks sulkupalvelu auttaa ja taas rennon terassi, check !

äläs nyt hauku mun kotikaupunkia :D

Regatan jälkeen "hieman" punainen olo, mut ei se mittää :) Olihan rentoa touhua puksutella saimaalla auringon paisteessa. Pitänee vaan nyt sit vaihtaa taas se työmoodi päälle ja alottaa arki. Pakko kehitellä ens vkolopuks jottai kivaa.

Saa tänne kirjottaa. Kellokin on jo tasan kuus. Onneks on lomaa!

Ei saa, kuten huomaat niin täältä on muutama viesti taas mystisesti hävinnyt.. ;)

Back
Ylös Bottom