Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tästä Pakkotoiston kotleteille helpompi ratkaisu, kuin salilla käyminen:
375611_585156971524032_1011583900_n.png

Ei musta ole normaaleihin toihin... Melkein viikko takana 9-17.30 toimistoduunia ja nyt jo vasyttaa. Papereiden ja koneen ruudun tuijotus saa silmat kipeiksi ja jatkuva aivotyo puolestaan kipeyttaa aivot. Puhumattakaan aamuheratyksista, tyomatkasta ja joka aamuisesta vaateongelmasta. Aikuiseksi kasvaminen on rankkaa :(

Näyttää ku olis rintaliivit paidan alla. Tai nehän siinä just onkin, mutta siis...

e: mulla on 1.7-6.8 putkeen duunia ilman yhtään vapaapäivää. Ei tunnu missään. Tohon kylkeen vielä kaverin muksu hoidettavana + sali jne.

No kauhia pettymys jos alkais hiplailla eikä löytyskään mitään. :itku:

Ei ole todellista... :face:

No kauhia pettymys jos alkais hiplailla eikä löytyskään mitään. :itku:
Mitä luulet miesten ajattelevan, kun ne pääsee tutustuun push-uppeja käyttävän naisen rintavarustukseen ihan livenä? :D

Näyttää ku olis rintaliivit paidan alla. Tai nehän siinä just onkin, mutta siis...

e: mulla on 1.7-6.8 putkeen duunia ilman yhtään vapaapäivää. Ei tunnu missään. Tohon kylkeen vielä kaverin muksu hoidettavana + sali jne.

Oon makin tehnyt duunia pitkia putkia mutta se on aina ollut vaihtelevaa tyota, usein iltavuoropainotteista. Omaan rytmiin sopii paljon paremmin esim. 18-00.00. Lisaksi ne duunit olivat enemman fyysista tyota, tama vaatii paljon ajattelua. Mutta en valita, opin joka paiva uutta ja olen entista iloisempi etta valitsin juuri taman alan :)

Luin muuten ensin etta puhuit omasta muksusta. Olin hammentynyt.

Volbeat@ Hartwall

Volbeat oli kyllä livepettymys Sonispheressä 2010(?)..

On jääny sen jälkeen vähemmälle huomiolle. Olishan toi ollu täällä Saunassakin, mut eipä tullu lähettyä sinne.

- - - Updated - - -

Kävin mato-ongella :hyper:

Saitko hommattua "madon" kotia asti? :rolleyes:

E: Toi oli jo niin huono että vois melkein poistaa..

Uh, runoutesi koskettaa minua.

Ttu mä haisen kyllä pahalle koko akka. Paha akka hajua myöten. Jaha, jollain on taas joku parveketappelu. Joka yö jollain on jotain mun yöunia vastaan. Saaaatana.

Juust. Vois alkaa kokkaan iltapalaa. 700g kanaa on sulanut pöydällä koko päivän, kai sillekkin jotain tarvis tehdä.

Mitäköhän tässä nyt jaksas, nälkäkin on jo kova. Joku nyt tänne tekeen ruokaa, ei jaksa, ei kiinnosta.

Yö kestää vain tovin.
Lyhyempi kuin Seppo Hovi.

- - - Updated - - -

Kirveellä koverran kanootin, komeasti kellun kuin kaljapullo. Karmaiseva kusihätä kukkoani kalvaa, kyllä kelpaa kusaista kalojen kiusaksi.

Laitoin taas pikkukännit, tulin just kalalta. Pikkuhaukia ja ahvenia tuli, syöpäläisiä oli niin perkeleesti. Vetelin lakkoja kaljan kanssa varmaan kaksi litraa, nam. Aukeilla kypsiä, metässä aivan raakoja. Kävelin nallen eiliselle makuulle ihan sattumalta pahki. On miulla tuuri niitten kanssa. Vaan saatana, että on kovasti nallukoita, hyvä! Jatkan juomista vielä hetken.

Komeesti kukkii suonesi, ettei vai lasissa olisi muukuin vesi.

Edit.
Lomalaiselle sopii ainakin pikkukännit ihan mukavasti. Hitto kun ei oo kolaa, ois voinut tehdä malibukolat.

Back
Ylös Bottom