Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu mitä porukkaa mopoketjussa. Kiljutaan yhteen ääneen kun ei huvita mopoilla. Sit lähetään onnesta soikeena hikinauha päässä painelee Töölönlahtea ympäri ja on niin lystiä.

Mä oon niin väärällä foorumilla :jahas:

Vittu mitä porukkaa mopoketjussa. Kiljutaan yhteen ääneen kun ei huvita mopoilla. Sit lähetään onnesta soikeena hikinauha päässä painelee Töölönlahtea ympäri ja on niin lystiä.

Mä oon niin väärällä foorumilla :jahas:

Voin lohduttaa sillä että tänään pesin ja kuivasin ja puunasin Bladen, tarkistelin nesteet ja öljyt, rasvailin ketjut ja nyt ei tarvii ku kovaa ajoa. 4000km on kasassa tältä kesältä.
Lupailee vaan lähipäiville aika kehnoa keliä, su olis scorchiota mut se päivä menee Alastarolla kö olis ne EM:ät.

Voin lohduttaa sillä että tänään pesin ja kuivasin ja puunasin Bladen, tarkistelin nesteet ja öljyt, rasvailin ketjut ja nyt ei tarvii ku kovaa ajoa. 4000km on kasassa tältä kesältä.
Lupailee vaan lähipäiville aika kehnoa keliä, su olis scorchiota mut se päivä menee Alastarolla kö olis ne EM:ät.

Wanhaan setään voi aina luottaa moottoriajoneuvoja koskevissa asioissa.

Ephe, huomenna Summer Up!

Ei pyygee koska metsätyöt mökillä.

No perkele. Onks se toine partajuudas menossa?

Ei pyygee siitäkää sanoo yhtään mitään, ko nähny viimeeks viikonloppuna ja silloin oltiin molemmat aika oluissa ni ei puhuttu kyl näin kaukaisesta tulevaisuudesta mitään.

Ja sit mä repesin:D

.300wsm johon ladattu lähtöjä 1168m/s.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom