Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään tulee hyvä käsipäivä! Pitkästä aikaa tuntuu, että elämä hymyilee oikee kunnolla. Paino puonnu viikossa 1,5kiloo, ruokavalion saanu kuntoon, työpaikan saanu hommattua! Eikä edes koulupaikatta jääminen enää vituta!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Puhutaan vielä unista! Mulla on taas hauskoja juttuja tuotavana pöytään.
Tossa aamuyöllä annoin tietämättäni pakit kivalle miehelle, kun luulin sopineeni sen miehen kanssa treffit, mutta kaveri kertoi etten ollutkaan suostunut antamaan numeroani. Kaveri sen sijaan tuli oman baarilöytönsä kanssa samalla taksilla mun luo ja sit kun ne oli tästä lähdössä tuli rappukäytävässä vastaan tämän kaverin hoidon vaimo ja kaksi lasta. Koko konkkaronkka ryykäs tänne takas (mies "halusi selittää" asian vaimolleen) ja nuorempi lapsista, ihan vauva, tuotiin nukkumaan mun sängylle. Pariskunta ryhtyi asentelemaan mun tietokoneeseen jotain ohjelmia ja soittaan musaa hemmetin kovaa keskellä yötä. Suutuin ja käskin kaikkien painua hittoon ja kun ei homma edennyt, purin sitä vaimoa päälaelta.
Pitäisköhän mun ottaa yhteyttä ammattiauttajiin..?

Käytetty kohtu tai avioliitto on kyllä aina plussaa naisessa. Parempi vielä, jos molemmat :thumbs:

kyllä synnyttäneissä naisissa on vaan sitä jotain :D

Taas on hyvä päivä. Aamulla kävelin koirien kanssa useamman tunnin lakkasoita ympäri, ensi viikolla keräämään. Nyt teen sitten varsinaista vanhanliiton hommaa...

tst olit tuola toisessa ketjussa niin auttamattomasti väärässä ettei kyenny ruveta ees oikomaan. Ilmoitin nyt kuitenkin tänne, että tiiät erehtyneesi!

Hyvää ruokahalua! :haart:

Ei. Pitää olla myös imettäjän rinnat.

miten pääs unohtuu! alkaa olee paketti kasassa...plus tietysti lasten myötä talottujen unelmien tuoma katkeruus.

Back
Ylös Bottom