Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Intissä tupakaveri kerto, että sen kaverilla oli menny semmosen festareilla käytettävän aidan piikki kyrvästä läpi, ku olivat kiipeemässä aidan yli festarialueelle ilman lippuja.. Oli kuulema pitäny mennä järkkärille sanomaan asiasta, ja ambulanssihommikshan se oli menny.

Kaverilla uppos semmonen piikki toissavuonna luuhun asti kämmenen kohalta, mutta oli niin humalassa, että aatteli vaan, että vittuakos siitä ja jatko juomista :D

tästä tuli mieleen leffamätöt: aina kun meen mun pikkusiskon kanssa leffaan, meillä on mukana kilo irtokarkkeja, isoin popcornannos mitä löytyy ja litran juomat päälle :D noilla pärjää just ja just leffan ajan. Ja mä voin jakaa karkit ja popcornit, mut vain ja ainoastaan mun pikkusiskon kanssa, koska se on perinne

tiedätkö, mun äikänope-äiti antas varmasti mulle piiskaa :D

No noihan menis jo alkutekstien aikana jos niikseen tulee :rolleyes: Minkäs ikäinen sisko sulla on..? :rolleyes:

Minäkin huomasin tuon kieliopillisen virheen, mutten kehdannut alkaa nillittää :)

Olipas mukava ilta, vaikka yksi kavereista lähtikin takaisin kotimaahansa, koska hän on yksi näistä kavereista, joita tulee varmasti kaipaamaan.

Sain aika mieltä lämmittäviä kehuja, kun eräs kaveritar, kun hän istui vieressä, niin puristeli käsivarresta jatkuvasti, ja jossain vaiheessa kehuikin "minun veli on todella laiha ja urheilullinen, eikä sillä tällaisia lihaksia ole!"

On muuten hienoa herätä aamuisin klo 7 työmaan ääniin. Eilenaamuna kuului varmaan 10 min kovaa piipitystä ja senjälkeen jumalauton pamahdus. Onneks ei ollut krapulaa päällä.. :D Mihinkähän ääneen sitä tänäaamuna herää? Nosturiin, vaiko kolinaan, vaiko räjähdykseen, vaiko piipitykseen..?

Vedin eilen etureidet ja tänään takareidet, aika mielenkiintoinen kokemus vaikka päivät olivat peräkkäiset sain kuitenkin jaetuista jaloista selvästi enemmän irti kuin ennen vetämällä ne kaikki yhdellä kertaa.

- - - Updated - - -

Lisäksi vaikka tein kahdet jalkatreenit niin palautumisaikaa on kuitenkin lähes viikko.

- - - Updated - - -

Olipas mukava ilta, vaikka yksi kavereista lähtikin takaisin kotimaahansa, koska hän on yksi näistä kavereista, joita tulee varmasti kaipaamaan.

Sain aika mieltä lämmittäviä kehuja, kun eräs kaveritar, kun hän istui vieressä, niin puristeli käsivarresta jatkuvasti, ja jossain vaiheessa kehuikin "minun veli on todella laiha ja urheilullinen, eikä sillä tällaisia lihaksia ole!"

Tuntuu siltä että kaverittaresi haluaisi jotain muutakin kanssasi.

Silmät rähmii taas... Onneks ei oo enää kurkku kipee...

Illalla vois hiota makkarin seinät ja mennä treenaa jalkoja :)

En tiedä mistä tuli mieleen mutta kauhea odotus päällä, että pääsee firman pikkajouluihin. Toki ohan sinne vielä 6kk aikaa, mutta silti :D

Posti toi uuden visan, kyllä nyt kelpaa vinguttaa.

Eilen tuli nähtyä uusin Die Hard (nyt jo) ja konetuliaseet lauloi komeasti mutta eipä se muuten mikään kovin järisyttävä leffa ollut.

Eilen tuli nähtyä uusin Die Hard (nyt jo) ja konetuliaseet lauloi komeasti mutta eipä se muuten mikään kovin järisyttävä leffa ollut.
Siinä on Bruce. Nuff said.

Kurkku on ollut taas kipeämpi ja olo vetämätön. Syy ensimmäiseen lienee toissailtainen kävely kaatosateessa ja jälkimmäiseen se, että viime yönä uni tuli vasta joskus puoli viiden pintaan. :jahas:
Kohta onneks tulee pitkästä aikaa kaveri kylään. Väitän, että tästä tulee hyvä päivä. :)

kunhan mä pääsen himaan, niin mä leivon banaani-toffee-suolapähkinä muffinsseja :D sit meinaan löhötä sohvalla ja kattoa Star Warsseja. Josain välis pitäs viel käydä treeneissäki vetämässä kuntopiiriä.

Ei mitään makeeta ennen reeniä elsu!

Kävin loman kunniaks kahvilassa 2 h sitten syömään karjalnpiirakan munavoilla, mansikkaviinerin ja ison kupin kahvia. Sen jälkeen piti mennä pikemmiten reenaan. Niin nyt ehkä voi vähän jo alkaa arpoon, sen verran on äklö olo tuosta viineristä vaikka se hyvää olikin. Hyvä ja huono että mansikkapitkot oli loppu :kuola: Vedän sellasenkin maidon kera vahingossa helposti napaani. Ei vaan tarvi hetkeen urheilua miettiä.

Kaiken surkeuden lisäks, oma "rautasali" on kiinni kunnostuksen takia ja joudun käymään salilla jossa on naisia tiukoissa treenivaatteissaan ähkimässä ja pullistelemassa. Ei siinä voi reenata tosissaan. Menkää kotionne siitä! :D

^ kaveri lähetti muuten just kuvan sieltä salilta:

erin-stern-back-squat.jpg

En ymmärrä miten et muka pysty keskittymään tosissaan treenaamiseen...

Nainen ja kyykky on mun pahin treenin tappaja ja vielä ATG:nä :kuola: Kuten avataristakin huomaa, siinä on jotain hottia.

Kai mä sit meen antaan mun gluteus maximusille reeniä, niin ei housut putoo jalasta. Alkaa ainakin buusteri sen verran vaikuttaan, kun pitkästä aikaa otti pari scuuppia, kun nousuhumalassa ois. Ihmekkään, jos Craze kielettiin.

Ajattelin ostaa uimashortsit. Pitkälahkeisissa on niin hirveät kuosit ettei niitä pysty heteromies käyttämään, ja lyhytlahkeisissa on niin lyhyet lahkeet että sieltähän pitkä liha vilahtaa ja sitten naiset kirkuu. Ei tullu mittään siitä hommasta ei.

Onneks sentään 4euron alelaarista löytyi semmosta laatukamaa että huh huh.
xcover 003.webp

Teki mieli mansikoita ja herneitä, mutta jäi ostamatta kun ääliömyyjällä ei ollut edes hintoja näkyvissä. Ihan periaatteesta en osta jos hinta määräytyy aina pärstäkertoimen mukaan. Ilmeisen kannattavaa jättää asiakkaan harteille hinnan kysyminen, kun nöyremmät eivät kuitenkaan kehtaa enää sitten perääntyä ostamasta. No, uusia perunoita sai sentään kaupasta.

Back
Ylös Bottom