Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^kappas ex-miehenihän se siellä... tosin, on lyhyempi kuin aito Alexander. Voisin nyt ruveta kauppaamaan ex-miestä kaikille halukkaille sinkkunaisille...

^kappas ex-miehenihän se siellä... tosin, on lyhyempi kuin aito Alexander. Voisin nyt ruveta kauppaamaan ex-miestä kaikille halukkaille sinkkunaisille...

Tämän jälkeen jokunen noista sun kilpakosijoistasi tällä palstalla saattaa mietiskellä noita out of my league -juttuja omia mahaläskejään puristellen :lol2:

Tämän jälkeen jokunen noista sun kilpakosijoistasi tällä palstalla saattaa mietiskellä noita out of my league -juttuja omia mahaläskejään puristellen :lol2:

plaah, mulle ylkönäkö ei oikeasti merkkaa paljoakaan, mulle ne on ne muut asiat. Mulla on ollut myös kaljamahainen miesystävä(johon jopa rakastuin, kunnes selvisi että sehän on naimisissa ja sillä on lapsia).

Mä en oo kilpakosija, mutta mä taas voin iloita että joku nainen tykkää myös hoikemmista miehistä. Kaikki ei kaipaa +100kilosta körmyä.

Mä en oo kilpakosija, mutta mä taas voin iloita että joku nainen tykkää myös hoikemmista miehistä. Kaikki ei kaipaa +100kilosta körmyä.

En nyt tiedä paraneeko ne normijannun tsäänssit paljonkin jos naiset lisäävät panisin -listalleen +100kg lihaskimppujen lisäksi myös tuon Alexanderin näköiset miehet :D

Nyt meinaa puskee hikeä tän urakan jälkee!

12382955.t.jpg
[/URL][/IMG]

Voi mitä mä just katoin... Nyt ei vilise silmissä muuta ku hyllyviä pyllyjä. :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jahas. Jos nappais duunista pakun ja mopon kyytiin ja radalle pöllyttämään hiekkaa. Edelliset kolhut onkin ehtineet parantua aika kivasti.

Ei jumalauta!! Puhelin soi, tuntematon numero johon vastaan pelon sekaisin tuntein. Onko siellä joku puhelinmyyjä tai pahempaa, joku joka oikeasti minua tavoittelee..... Vastaan puhelimeeni ja esittelen itseni. NAis henkilö kysyy olen Matti Meikäläinen johon vastaan myöntyvästi. Hän esittäytyy isännöitsijä toimistosta jonka tunnistin kyllä nimestä.

Asunto josta muutin 26kk sitte pois.... Jännitys tiivistyy ja kylmä hiki nousee. Muistelen tässä kohtaa pankkitilin saldoa arvioiden mihin se riittää ja mitä mahdollisia humputuksia jättäisin pois tulevaisuudessa.

Nainen ei mene heti asiaan vaan kyselee tarkentavia kysymyksiä kuten missä asunnossa asuin ja toisen nimeni. Tässä kohtaa jo hieman hermostuneena sekä kalsarit märkänä pyysin naista siirtymään asiaan.

Hän selittää kuinka ovat 2v koittaneet minua saada kiinni, mutta minulla on entisestä ammatistani johtuen tiedot olleet salaisia. Tässä kohtaa tuntui että hieman löysää jo alkoi valumaan housuu. Kyse on siis vakavasta asiasta!!!!

Nainen menee asiaan.... Olen maksanut yhtiövastikkeen pari kertaa liikaa ja he haluaisivat hyvittää minulle sen!!!!!!! No helevata!!!! Lisää jäde rahaaa, kiiittoooooos!!!! :hyper:

Back
Ylös Bottom