Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikait näin kuumalla vihti.

Totta. Sitä paitsi, silloin saattais joutua jotenkin oikeesti kommunikoimaan. Ei kai kukaan nyt sellaista...

Lakkaas ny kaira taas örisemästä ja ota rusinoita.

Örisemästä... minä ystävällisesti kehotin. En syö rusinoita nyt, olen kokenut itseni niiden sielunsiskoksi. Samanlaisia äkkimakeita rypistyneitä ja kädetki jää vain tahmapaskaiseksi semmosista. Ja tämmösistä.

Niin että hanki ne luppakorvat niin voitte sitten hankkia huoneen ton elsun kanssa. Ei tartte ujostella, ihqutella ja hihitellä täällä kuin pikkutyttö.

BUAHHAHHAH! Luuletko että Elsu lähtis mun kans muka yhtää mihinkää? Kato nyt sitä..

*Kaikissa meissä asuu pikkutyttö kun tulee sellainen fiilis* :rolleyes:

puolitosissaan :D

Eli ei oikeaa totuutta, kunhan kiusoitellut. Osaapahan leikkiä mukana kun ei tarvi stressata oikeasti ;)

En nyt teidän tahmoistanne tiedä, mutta kuningas effe ottaa nyt oluen taas.

En nyt teidän tahmoistanne tiedä, mutta kuningas effe ottaa nyt oluen taas.

Prinssinakki Pernod taitaa kivuta yöunille, jos jaksais taas huomenna kellon ympäri töissä niinku tällä viikolla muutenkin..

Itellä ois tuolla kontti kolmosta, mutta ei perkele kehtaa ottaa! Joku roti pitää tähän kaljan juontiin kyllä laittaa! Mieli kyllä tekis..

Ai et uskalla vai, no ei sit.. ;)

Ei huono toi kylmä Karhukaan. Mut et sä Elsu mitään klubia tarvii, ku tuut effen kanssa juomaan vaan. Kairakin sais tulla mun kans ryyppää ja voitais ammuskella sun pyssyillä humalassa ku en oo ikinä kokeillu.

Ei huono toi kylmä Karhukaan. Mut et sä Elsu mitään klubia tarvii, ku tuut effen kanssa juomaan vaan. Kairakin sais tulla mun kans ryyppää ja voitais ammuskella sun pyssyillä humalassa ku en oo ikinä kokeillu.

ja mulla on vesipyssy, saat sä silläkin ammuskella!

Back
Ylös Bottom