Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ikkunat auki ni joku linnunpoikanen lensi sisään.Sain onneks "huputettua" ni onnistuin laskemaan vahingoittumattoman takas luontoon,ei edes paskantanu ympäriinsä.

Meille tuli vähän aikaa sitten orava sisälle. Eipä siinä mitään, koirat innostui tietysti ihan vitusti. Ihme kun mitään ei särkynyt.

Meille tuli vähän aikaa sitten orava sisälle. Eipä siinä mitään, koirat innostui tietysti ihan vitusti. Ihme kun mitään ei särkynyt.

Meilläkin kävi orava. Raapi mun banaanit, söi puolet mun omenasta ja pölli kämppiksen Susu-paloja. Yritti äsken taas sisään niin kämppis jätti vahingossa sen pikkurotan jalan ikkunan väliin. Piti melkosta meteliä kurre. Huhhuh.

Empä oo viä leikkauspöydälle päässyt. Pittää vaa odottaa ja odottaa ja...

Joo ei pääse leikkauksee tänää. Saanpaha sentää syyä, ku oha tässä reilu 18h paastottu.

Tulee kyllä väkisin mieleen muutaman vuoden takainen oma reissu.. Lauantaina puolen päivän aikaan päivystykseen josta passittivat monen monituisiin kokeisiin, koko päivä meni siinä syömättä, muutaman lasin vettä juoden kunnes myöhää illalla ilmoittavat että jäät sitten yöksi osastolle. Kellohan oli siihen aikaan jo sen verran myöhä ettei oikeaa ruokaa enää ollut vaan jouduin pärjäämään yhdellä leipäpalalla ja mehulasilla.

Aamu seiskalta piti olla leikkaus joten aamustakaan en saanut kuin lasin vettä kun muille jaettiin ruokia. Siinä kello meni sitten seitsemän, kahdeksan ja yhdeksän. Sitten tultiin ilmoittamaan että kunhan lääkäri vapautuu leikkauksesta niin sitte menoksi. Kello tuli kymmenen ja yksitoista.. Mitähän se olis ollu puol kakstoista kun vihdoin minua tultiin hakemaan, mutta suuntana ei ollutkaan leikkaussali vaan lääkärin huone. Siellä sainkin sitten kuulla ettei leikata! Jumalauta olisin laittanu koko OYSin remonttiin jos olis ollu vähänkään virtaa :D No ei siinä, silloinen tyttöystävä tuli hakemaan kotia, kotimatkalla kävimme Babelin kautta :D Ristus sitä nälän määrää kun yli vuorokauteen saanu ku yhen leipäpalan, lasin mehua ja muutama lasi vettä.. Enkä tietenkään ollu kuumehoureissa sillon lauantainakaan syöny aamusta juuri mitään ennen sairaalalle lähtöä.

Että tsemiä vain Santsi, tiedän tunteen :)

Tulee kyllä väkisin mieleen muutaman vuoden takainen oma reissu..

No mä kyl viä luotan siihen, että leikataan... Luotanko siihen, että tulee kuntoon? En osaa sanoo. Menee meinaa pahemmaks toi käsi kokoaja... Vittu. Tää kuiteski tapahtu jo to-pe yönä ja tänään hoitajat uhkaili jo hematoomallaki, ni eiks ne ny saatana sais Sanzen mentävän raon sinne leikkaussaliin... Ei. Mä oon aina nii saatanan vahva nainen olevinaa, mutta kyllä alkaa itelläki jo usko loppua. Anteeksi avautumiseni.

No mä kyl viä luotan siihen, että leikataan... Luotanko siihen, että tulee kuntoon? En osaa sanoo. Menee meinaa pahemmaks toi käsi kokoaja... Vittu. Tää kuiteski tapahtu jo to-pe yönä ja tänään hoitajat uhkaili jo hematoomallaki, ni eiks ne ny saatana sais Sanzen mentävän raon sinne leikkaussaliin... Ei. Mä oon aina nii saatanan vahva nainen olevinaa, mutta kyllä alkaa itelläki jo usko loppua. Anteeksi avautumiseni.

Joo kyllä tuo varmasti leikataankin, itsellähän oli sellainen tilanne ettei lääkärit edes tienneet varmaksi mikä oli tuon mun tapauksen takana..

No ei ole kivaa luettavaa toi kyllä, tsemiä vain. Ja saa tuollasesta jo avautuakin.

Group hug Santsille? :)

Heh :) Ootpas sie kannustava :)

Mun herkkä kohta on nähdä kaunis nainen mutrusuuna :D Vaikkakaan en oikeasti näekään niin tiedän epävarmuuden tunteen ja ne odotuksen fiilikset..

Jepjep huomenta vaan. Kivoja nää lämpimt yöt, saa nukuttua hyvin jne. :jahas:

Lucky Number Slevin aamusta katsottu ja ihan jees leffa. :) Tänään meinasin ajella työmatkat pyörällä. :D Pitää varmaan lähteä reippaammin ajoissa, ku ei oo tullu testattua kauanko menee. :D Hikeä ja kuumuutta kuitenkin tiedossa! :lol2:

Nimi löytyy jo leikkaussalin listalta. Toisena ollaa, joten toistaseks näyttää hyvältä ;) Oon nauranu koko aamun tässä viereiselle mummelille... Koottuja lausahduksia: "Olenko mie pissannu vai tuo toinen, ku meille sanottiin, että saa pissata sänkyyn." , "Oho, nyt minä pierasin. Anteeksi kamalasti." , "Minähän pissasin kuin vauva. Onkin hieman vauvamainen olo."

:D

Back
Ylös Bottom