Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Soluasumisen riemuja (en siis itse asua solussa, mutta naapurissa on):
Toisesta huoneesta kuuluu kuinka kaksi ihmistä harrastavat sitä kaikkein kauneinta ja pienen hetken kuluttua näiden äänien alettua laitetaan toisessa huoneessa stereot pauhaan niin kovaa, että koko talo raikaa. Ilmeisesti molemmilla kämppiksillä ei käyny ihan yhtä hyvä flaksi. :D

Mulla tää on lähinnä harjotuksen puutetta, en oo vetäny vastaavaa känniä ainakaan pariin vuoteen, eli kroppa on varmaan vähän shokissa. Jos taas parissa vuodessa tää tärinä unohtuu ja uskaltaa kokeilla uudestaan :D

Voisin lähtee takasin Himokselle. Tuli tutustuttuu nii ihanii ihmisiinki, että ei haittaa vaikka käsi onki paketissa ja kämmenessä yks vitun iso tikki. Reenaan ei pääse varmaa täten hetkee (paitsi koipia :) ), ku ton reiän lisäks tuntoo ei oo kahes sormes juur ollenkaa ja eipä taksimatkakaan heti ekana yönä Jämsästä Tampereelle sairaalaa nii kauhee halvaks tullu, mutta silti :D Alkaa kättäki pikkuhiljaa särkee ihan oikeesti, ku ei oo alkoholia enää elimistössä blokkaamassa kipuja. Liskotki saattaa olla aikamoiset ens yönä :D

Just :D Iso käsi :hyvä:

Mitä ihmettä sä kiipeilet metalliaidan päällä? Eikö sulla ollutkaan lippua sinne alueelle? :D

Toiset tykkää tyttärestä..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jäin kuule kämmenestä roikkumaa sellasee metalliaitaan... Yhden piikin varassa roikuin koko ämmä.

Hyi helvetti :D Mut toisaalta "kerran elämässä koettava" -juttuna siisti!
Joo kyl mä sain TAYSist iha laput Kelaan vietäväks, millä saan melkein koko summan takasi :) ja toki tapaturmavakuutus löytyy myöskin ...pakkoki olla sellanen tai vaikka kakskin, ku oon tälläne idiootti :D
Sama, onneks matkavakuutus korvaa jo lähes kaikki reissut kivenheitonpäähän tampereelta. :D

Ja luojankiitos juhannus on ohi. Maanantaina oli jo juhannusviikon alkajaiset, tiistaina maisteltiin komeeta keliä, keskiviikkona juhlittiin lähestyvää juhannusta, torstaina taas juhlittiin jo "juhannusta" ja moikkailtiin kavereita.

Ja luojankiitos juhannus on ohi. Maanantaina oli jo juhannusviikon alkajaiset, tiistaina maisteltiin komeeta keliä, keskiviikkona juhlittiin lähestyvää juhannusta, torstaina taas juhlittiin jo "juhannusta" ja moikkailtiin kavereita.
Perjantaista ja lauantaista ei sitten mitään muistakaan, niinkö?:D

Just :D Iso käsi :hyvä:

Mitä ihmettä sä kiipeilet metalliaidan päällä? Eikö sulla ollutkaan lippua sinne alueelle? :D

No mä ny yeirin vähä oikasta... Tai siis eihä se yritykseks jääny, mutta Tampereel joutu käymää välissä :D Varsinaine oikoreitti juu...

Hyi helvetti :D Mut toisaalta "kerran elämässä koettava" -juttuna siisti!
Sama, onneks matkavakuutus korvaa jo lähes kaikki reissut kivenheitonpäähän tampereelta. :D

Juu kyllä näitä "kokemuksia" on kertyny tähä elämää jo aika huolella, mutta pääasia on ny saada vaa käsi kuntoo :) Taidanki mennä huomenna heti työterveytee kysyy joskos ne vaihtas mulle ton sidehässäkän, ku alkaa olee vähä ryönäne tollee muutaman päivän riekkumisen jäljiltä :D

No kerkesit säki sitte juhlii huolella :)

----

Kaiken kaikkiaan kyllä iha jees torstai-sunnuntai välinen yö silti :D

Jaaha, olotila alkaa muuttaan muotoaan perinteisestä Koistisesta sydämentykytyksiin ja pelkotiloihin.

tuleeko tuollaiset hömpötykset iän myötä? Minun krapulaani kuuluu korkeintaan pahoinvointi, joka helpottaa viimeistään iltapäivällä ;). mutta ei sitä silti tee mieli juoda ainakaan seuraavana iltana

Back
Ylös Bottom