Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

JudoHemmolla on sellainen pyssy että siihen tarvitaan aseenkantolupa.

Mutta niitä vesipyssyjä myy ainakin Toys R Us, ja löytyy aika isojakin.

mun lapsuudessqa oli isoja super soakerin vesipyssyjä, mut nyt en ole noita löytänyt mistään, niitä valmistetaan kyllä edelleen, mut ehkä tuolta lelukaupasta vois löytyä- tarvii selata niitä sivuja hiukan.

...ja sieltähän löytyi :D

Sirdaludeja kannattaa aina olla kaapissa. Itselläni tulee uni aika äkkiä jos sellaisen ottaa niin ei vaikka aamulla/työaikana voi ottaa, mutta muuten hyvä lääke lihasjumeihin. Toimii myös hyvin unilääkkeenä. Win win. Lihasjumit helpottaa ja uni tulee kun illalla ottaa :)

Samaa mieltä, noista kun ei mene pönttökään sekaisin. Kyllä nukuin suht hyvin ja selkäkin on vähä helpottanu.

:O joku kako sahailee moottorisahalla, alkoi eilen ~16.45 ja sahaili tunnin, nyt noin vartti sitten alkoi! Ei mua niin haittaa mut... tykkään kuitenkin ettei pyhänä tai nyt sunnuntaina kellään pitäis tarvetta ruveta polttopuita tekemään (verrattain aikaseen). Noh naapurit kiittää XD

Täällä kans mökkinaapuri vetää tonttia ympäri trimmerin kanssa. Niinkö oikeesti?! Et voinu perjantaina tai eilen? Nyt ku muut haluais viettää rentouttavaa sunnuntaita ennen paluuliikennehikoilua, niin eeeei. Jahas ja sit löyty se moottorisahaki.

Mä sain noita nimenomaan tuohon vaivaan alunperin. Ja kannattaa pyytää suorilta 4mg:t jos on yhtään yli 60kg enempi massaa.

"jos on yhtään yli 60kg" :hyper:

Kotona! :haart: :dance2: Nyt salille ja kauppaan! :D

12369955.webp

ostin vesipyssyn :hyper:

Ville oot sika. Voisko juhannus tulla taas? Kohtuu hyvin sai taas ladattua akut ni jaksaa taas työarkea ehkä jotenki :)
Ladattua akut? Olin jumalauta yhen illan juomassa ja nyt on toista päivää krapula. Henkilökohtasesti lakkautan koko juhannuksen, en juo muutaku pienet suojakännit korkeintaan ettei tartte olla kuskina.

Back
Ylös Bottom