Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alkupaloiksi tuoretta ruisleipää. Päälle voita, savulohta, ruohosipulia ja savujuustoa. Pääruoaksi pihviä ja tuoreita perunoita. Kesäfiilis!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Join kannullisen smoothieta: banaani, appelsiini, 2 dl jäisiä valkoherukoita, 2 tl mehiläisen siitepölyä, 1 dl maustamatonta heraprodejauhoa, 2 tl macaa, 1 rkl pellavarouhetta, kookos-riisijuomaa ja vettä. *Royh*

Pitäisköhän mun huolestua musta; aloin pesemään ikkunoita. En muista koska olisi ollut ilta, että ei ole mitään tekemistä, mutta yhtäkkiä kaikilla onkin menoa enkä saa edes reenata. No, tulee pestyä ikkunat ja verhot ja terde:D

Täs on vähän käyny aika pitkäks tän päivän aikana ottanu vaan päikkäreitä ja pelannu fb pelejä, kohta varmaan saunaa päälle ja sit myöhemmin saunaan.

Kaipuu salille alkaa kasvaa päivä päivältä, harmi vaan kun 1.8 asti suljettu joten vähän tämmöstä pakko lomaa taas kerran.

Ostin uuden fillarin ja raivasin parvekkeelle toisen fillarin viereen aitiopaikan! Vois käydä ennen yövukia pikkusen kiskoon jossain pusikossa..

No se fillari ei kestäny edes 5km metässä, kun kammesta korkkas kierteet. Oli nättiä kahtella pusikossa, että mitäs nyt tapahtu ja olla itikoiden kaverina..

Hetkeä myöhemmin levis rakas robotti-imuri käsiin. Ihan tuntuu siltä, että alkaa pikku hiljaa vituttamaan..

Kammet on jo tulossa ja huomenna lähtiä kyseleen takuuhommia imurinpaskalle..

Muistaako kukaan, ku aiemmin valittelin outoa pattia ranteessa? No ei se mitään, en minäkään teidän asioita kuuntele. Äsken lapion kans lipsahti ja nyt se patti on poissa! Odotellaan, josko tästä tulee jotain komplikaatioita.

Huomenta! Tänään viimesen kerran kassulle täytyisi matkustaa. Huomenna on vähä guumodusda herättävä päivä ku palautetaan kaikki kamat ja sitte pitäs vielä kuittiteka palauttaa. Mitähä nuo skapparit sanoo ku siinä on telapyörä löysällä ja yks vilkku ei toimi? Ei kiinnostas yhtään ruveta lomapuku päällä ja baretti päässä jotain telapyörää vaihtelee varsinkaa ku en oo kyseisellä tekalla ajanu ollenkaa koko intin aikana.. romu on ollu remontissa koko mun tekakuskiuran ajan.

Onkohan Himoksen Juhannukseen yleensä kuinka mahottomat ruuhkat eli kannattaako lähteä auton kanssa sinne jonottamaan vai meneekö hermot? Saakohan lippuja kuinka hyvin portilta vai pitäiskö varata etukäteen?

^ Ei sinne mun kokemuksen mukaan ikinä mitkää kauheet ruuhkat oo ollu. Poispäin lähtiessä sitten eri asia.
Tosin jos lähtee liikkuun vasta "normaali" työpäivän jälkeen klo 16-> ni sit entiä miten autot liikkuu. Ootko menossa edes minä päivänä?

Itse menen tänäkin vuonna autolla, tähdätään torstaina kahdeks sinne kaverin kanssa. Etukäteen suosittelisin ostaan liput, ku ainaki pelkät pe ja la liput on ollu loppuunmyytyjä muutaman vuoden, eikä niit siten oo enää sit portilta saanu.

Perjantaina ajattelin piipahtaa Yötä kuuntelemassa ja tarkoitus olisi mennä sinne puolen päivän jälkeen. Hyvä tietää tuo lipputilanne. Pitänee varata etukäteen. Tänks.

^ Mulla oli just parit perjantailiput myynnissä, mutta ne meni jo :D Juu eiköhä sinne perjantaina aika kivuttomasti pääse, ku suurinosa kokemukseni mukaan menee jo torstaina.

Viikonloppu meinaa loppua ennen kuin alkoikaan. :D Huisi miitti oli eilen. :) Tänään paljon tekemistä taasen, mut eiköhän juhannuksena viimeistään ehdi vähän huohahtaa. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom