Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

3.

Kolmosesta plajastuu myös säynille mies ilman paitaa kuolattavaksi.

"Yks turkulaine poliis tul aamuyäst ihan munasillas työpaikalles. Kaverit kysys kui sää tollai tän tuut? Munasillas oleva vastas: “Mää oli illal yksil kutsuil, ja kahrentoist aikka sammusiva valo, ja joku huus, ett ny äkkiste vaattee pois ja hommiin. Ja tääl mää ny oon.”

Tästä joutaakin varmaan nukuksimaan--->

Haha, vittumaisen päivän kruunasi lokki, joka yritti tappaa mut. :lol2: Rääkyi korvia vihlovasti ja teki syöksylentoja mua kohti ja lopuksi paskansi parin sentin päähän mun vitivalkoisesta takista sillan kaiteelle. :D :D :D Nyt kokkailemaan herkkuja!

Joko ne vaihtaa toista moottoria siihen vai mikä kestää?

Antavat sulle viikon päästä Skodan takasi ja uskottelevat, että se on sun auto...

Niin, sanoppa se, mitä ne siellä duunaa...

Ei oo tietoa vielä mitä tapahtuu, mut mullahan on nyt hieno punainen tehokas 70 heppanen octavia :D

Koskaa ei oo hyvä :( Sun olis tarvinnu tarkentaa, että lyhythuiksisten miesten jotka ei oo liian hoikkia pitäis olla enemmän ilman paitaa.

Vihdoinkin kotona Lappeenranta-Savonlinna-Joensuu-Savonlinna-Lappeenranta reissulta.
Aamulla pannu oli niin jumissa, että huh huh!
Onneksi kaveri tuli messiin niin ei ollut niin tylsää päivällä.

Aamulla oltiin jo puol 8 Savonlinnassa. Avokki jäi Savonlinnaan pääsykokeisiin ja lähdimme kaverin kanssa ajelemaan. Suunitelma oli jäädä Savonlinnaan maistelemaan muikkuja ja lörtsyjä, mutta eihän vielä kahdeksan maissa mikään ollut auki :face:

Seuraavaksi pistin navigaattoriin kohteeksi Nesteen bensa-aseman. Diesel maksoi 1,539€/L. Lähettiin ajemaan asemalta pois niin vähän matkan päästä dieseliä olisi saanut 10 senttiä halvemmalla :face:

Sitten iski nälkä ja lähettiin ettimään olisiko joku ruokakauppa auki. Vasta kolmannella kerralla tärppäsi :face:

Sää oli aivan hirveä. Inhottava sää ajaa pitkää matkaa, kun joka puolella on vettä. Sateenvarjokin jäi kotiin :face:

Joensuussa tuli sitten käytyä kiinalaisessa syömässä maha täyteen. Lähettiin käveleen torille niin siellä oli jotain jenkki miehiä, jotka kaupittelivat ''Big-ass Burgeria'' 200g pihvi. Maistiaisetkin olivat ihan hemmetin isot. Kympin olisi maksanut burgeri ja juoman olisi saanut kanssa.

Arvaa vaan vituttiko? Maha täynnä kiinalaista safkaa ja torilla hemmetin makoisa burgeri tulee vastaan :face:

Paluumatkalla piti pistäytyä raflassa syömässä pihvi - maha huutaa vieläkin ruokaa :face:

Huomenna sitten Lappeenranta - Helsinki - Lappeenranta. Katsotaan miten menee.

Perkele kun muljahti vasemman koiven reisipihvi jotenkin erittäin ilkeän tuntuisesti. Kai se on niin iso ettei se enää mahdu tonne nahan alle luiden ja muiden jänteiden sekaan.

oh että ei satuta
facepalm.gif

flags_0.jpg

Tässä teille lapset hieman nostalgiaa pari minuuttia ennen sulkemisaikaa:

Ai kamala miten pitkä päivä. Siis luulin, että mulla oli tiukka päivä töissä, mutta sitten menin hoitamaan mun veljen vauvaa. Asiakkaat sentään harvoin oksentaa mun päälle, ainakaan noin paljoa, ja palaute ei ole aivan yhtä välitöntä ja neuvottelemattomissa. Voisin taas olla kiinnostunut vaihtamaan jonkun elämättömän kanssa, esim pari päivääkin kävis.
Aijuu, niin muuten ylitin itseni viikonloppuna, olin Linnanmäen Kirnussa, siis siinä oranssissa helvetinkoneessa, luulen että oli Kirnu nimeltään. Se oli niin järkyttävä kokemus, että oli mainitsemisen arvoinen asia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllah, taas palaa läskiä perseestä töiden loppumista odotellessa, solis 4 tuntia + 1 yö duunia ja sitten lomalle. Tässä jo tän päivän päässä soinu Kran turismo. Kohta, aivan kohta...

Back
Ylös Bottom