Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sillikalassa. Mitenhän sitä tämmönen urheilijanuori malttaa taas laittaa nukkumaan, että huomennakin ois virtaa reeneihin. Kesä on paha rasti.

Aamukahvit ja rahkat vedetty, joten koht vois suunnata salille :) Ja jos toi keliki pysyy tollasena, ni päivän löhöän auringossa!

Huomenta. Taas ylivenähtäneet unet. :D Mikäpäs akkuja lataillessa, kun kohta kuitenkin alkaa taas työt. Toivottavasti normirytmiin oon sujuvaa palata. :D

:dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hitto mikä päänsärky. Niskat ja hartiaseutu aivan jumissa, sitä kautta sitten taas pureskeltu hampaita niin että leuatki jumittaa. Että helevetin hyvää huomenta vaan :D Eilisen voimalla jaksaa, oli hyvä päivä. Neloselta hei ExtremeRun-ohjelmaa klo.11.45!! :)

Huomenia! Puoltuntii oltu vasta hereillä, onneks tota päivää on vielä jäljellä ettei ihan harakoille menny ja huomennakin ois vapaata :)

Pitäis hankkia läppäri kun haluaa istua koneella mutta samaan aikaan haluais myös loikoilla terassilla kinkkinen tilanne :D

Kavereiden visiitti imaisi näköjään kaikki minun voimat, kun oli ehkä sikeimmät yöunet, mitä olen tässä kuussa vetänyt. Onneksi tuli jo sunnuntai, ja alkaa arki, niin pääsee lepäämään.

"Hei KAIRA! Nyt action-vaihe päälle!" huusi kämppikseni ja kaatui tohon mun sänkyyn koomaamaan. Hyvä, että se on tommonen innoittava esimerkki hei.

Back
Ylös Bottom