Taisin nukkua 12-7.30, melkeinpä luksusta! Nyt onkin aamu menny pakatessa rojuja...
Oho, alkaa yllättäen nukkuminenkin sujumaan kun valintakoe on ohi. Voisit kyllä ajaa tänne etkä sinne maalle kotopuoleen. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisin nukkua 12-7.30, melkeinpä luksusta! Nyt onkin aamu menny pakatessa rojuja...
Munakinkkujuustoruisleipää taas naamariin. Omnom. Hunajaa kans.
Kuulostaa aika terveelliseltä. :wtf:
Siitä saa myös oivan kasvonaamion. Täh?Luonnollisesti. Kotiseudun lähihunajaa tietenkin.
Kuulostaa aika terveelliseltä. :wtf:
Mää en ossaa ennää nukkua; yöllä neljän aikaan pyörin sängyssä, ikkunat selällään ja silti oli tajuttoman kuuma yrittää ees nukahtaa. :jahas:
Pyörikö hyörikö joku mies ympärilläsi janoten nuorta vartaloasi ja haluten olla just sun kanssa sillä hetkellä siinä tilanteessa supittaen korvaan kivoja juttuja.

Oiskohan se sitten salin tilalta tälle aamulle kuitenki pitkä luistelulenkki, kun kerta noin hienon ilman lykkäs.![]()
Ei tänä yönä sattumoisin. :( Yleensä saan vain kyynerpäästä silmääni ja tyynyni varastetaan. Sellaista sattuu.![]()
Mä jo innostuin ja aloin kaivamaan luistimia esiin tuossa aiemmin. Sitten avasin kaihtimet ja huomasin että tihuttaa vettä ja tuulee älyttömästi. Möh. :( Eipä sillä, että olisin pystynyt muutenkaan luistelemaan. Sen verran kokeilin noita jalkaan, ettei kestä sitäkään näköjään.
Aamupala on vaan vittu viikonloppuna niin parhaan makuista.![]()
On ollut elohiiri akillesjänteessä jo ihan liian kauan. Lähtee järki.
Mulla oli joskus puoli vuotta elohiiri silmässä. Siinähän nyki, minä nyin takaisin. Paistais ny toi aurinko saatana ni pääsis parvekkeelle lojottaan.