Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heissan. Tukholman lentokentällä nyt odottelemassa jahka pääsee lennolle kotia. :) Lontoossa oli paljon nähtävää, vaikka ilmat eivät kovin lämpöisiä olleetkaan. Nyt pitää käydä lukemassa lööpit ku on pimennossa jopa Euroviisujen tulokset. :D

Joko koira tai kissa kussut mun sängylle :jahas: kiva hypätä loikoilemaan ja huomaat et mitäs vit.... miks täs on jotai märkää mä kyllä epäilen kissaa kun on vähän sellanen tuju haju, eikä koira pahemmin kuse sisätiloihin joskus pentuna ja siitäki on 9 vuotta varmaa.

Joko koira tai kissa kussut mun sängylle :jahas: kiva hypätä loikoilemaan ja huomaat et mitäs vit.... miks täs on jotai märkää mä kyllä epäilen kissaa kun on vähän sellanen tuju haju, eikä koira pahemmin kuse sisätiloihin joskus pentuna ja siitäki on 9 vuotta varmaa.
haha, tästä tuli hauska tapaus mieleen. kaverin kissa paskansi kaverin sänkyyn ja peitti jäljet vielä niin ovelasti, että kaveri huomasi tilanteen vasta baarista kotio tultuaa. oli kuulemma kissa saanut kyytiä kun oli joutunut lakanat ja vielä patjankin pesemään keskellä yötä.

:D Santsi 30 vuoden päästä? Tuli vaan mieleeni kun tohon videoon törmäsin :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kissa keksi pentuna, että on sallittua tehä tarpeensa säkkituoliin ku se rapis :) Sitten koira keksi, että on kiva käydä syömässä kissan tarpeet säkkituolista. Ja hauskinta oli se, että koira sitte oksenteli niitä ties mihin. Ja jos koiran mielestä tämä ei ollu tarpeeks hauskaa, se kävi syömässä vasikoiden jätökset laitumelta ja tuli tyytyväisenä naama paskassa heiluttaa häntää viereen. Hauskoja elukoita! <3
Mummon koira keksi joskus meillä piisaminpesät ja sitte sotkua riitti, ku muutaman päivän niitä möyrys läpi....

haha, tästä tuli hauska tapaus mieleen. kaverin kissa paskansi kaverin sänkyyn ja peitti jäljet vielä niin ovelasti, että kaveri huomasi tilanteen vasta baarista kotio tultuaa. oli kuulemma kissa saanut kyytiä kun oli joutunut lakanat ja vielä patjankin pesemään keskellä yötä.

Ei helvetti! Muistin sun viestistä, että laitoin lakanat pesuun aiemmin. Olin jo asennoitunut kaatumaan sänkyyn, mutta nyt joutuu vielä laittamaan ne kuivumaan ja uudet petivaatteet tilalle. Plah.

Ei helvetti! Muistin sun viestistä, että laitoin lakanat pesuun aiemmin. Olin jo asennoitunut kaatumaan sänkyyn, mutta nyt joutuu vielä laittamaan ne kuivumaan ja uudet petivaatteet tilalle. Plah.

Mä aina unohdan kans, mut tyydyn kyl nukkuu sen yhen yön ilman petivaatteita :D

Aurinkooooooooooooooooooooo \o/
Nyt kun vielä miettis miten eläis tän päivän, kun pitää mennä salille, kouluun ja kauppaan. Onneks kaikki on lähellä ja liikkuminen helppoo. Ainakin tää alkukesä on näköjään niin mun juttu :)

Täällä jatkuu pilviset päivät, ja suht kylmää on. Ilmeisesti tämä on jotain karmaa, kun vittuilin niin ahkerasti ekojen 20°C aikaan Suomen säistä. Hienoa mennä pelaamaan tennistä luennon jälkeen, kun ei tiedä sataako sittenkin.

aamulla oli tentti, ja illalla vielä toinen. Sitten koittaa vapaus. Kotimatkalla aion käydä ostamassa sipsipussin ja tulla kotiin ja nukahtaa se kainalossa onnellisena

Back
Ylös Bottom