Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suu auki syöminen on kyllä raivostuttavaa, ei jumalauta. *maisk maisk maisk*

Mun mielestä maailmassa pitäisi olla laki, että maiskuttavaa ihmistä saisi lyödä tukevalla avarilla naamaan. Entinen työkaveri maiskutti, voi saatana että vitutti olla sen kanssa ruokiksella. Se kulki muutenki aina silmät selällään ja monttu auki.

Huomenta.
Hämeenlinna on heränny näköjään harmaana. Mä voin siis hyvillä mielin asettua villasukat jalassa sohvannurkkaan hörppiin teetä ja osallistuun puhuhissan luennolle eikä tartte yhtään harmitella, että menis kivat kelit ohi suun tässä kohtaa.

Kyllä meikällä unta riittää taas. Kun sunnuntaina klo 06AM menin nukkumaan, niin tämän 29h aikana olen ollut hereillä vissiin noin 8h maksimissaan :lol2:

Kyllä meikällä unta riittää taas. Kun sunnuntaina klo 06AM menin nukkumaan, niin tämän 29h aikana olen ollut hereillä vissiin noin 8h maksimissaan :lol2:

Ilmeisesti jonkun sortin aika-avaruuden vääristymä on siirtänyt uneni sinulle. Itse olen saanut kahdessa yössä yhteensä joku 6 tuntia unta. Toivottavasti tästä ei tule pidempiaikaista ongelmaa.

Tiesittekö, että tänään on Valtakunnanjohtajan syntymäpäivä? Jokainen, joka ei tiennyt, menköön nurkkaan häpeämään.

normal_pekka_siitoin_tykki-_itaan_34061.webp

Back
Ylös Bottom