Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaha, Extreme Run Vantaa ja missä on mun juoksupaita?! Rakkolaastarit on tapetoitu paikalleen ja sitten vaan toivotaan, että tämä aamupala jää viimeisekseni. Tavoitteena tulla Goljatin portaat otsalohko edellä alas ja taittaa niskansa.

Jaha, Extreme Run Vantaa ja missä on mun juoksupaita?! Rakkolaastarit on tapetoitu paikalleen ja sitten vaan toivotaan, että tämä aamupala jää viimeisekseni. Tavoitteena tulla Goljatin portaat otsalohko edellä alas ja taittaa niskansa.

Meinaatko palautua tuosta kesäkuun alkuun mennessä?

Hyviä juoksuja!

Jos Goljatinportaista selviydyt, voit aina hukuttautua Vantaanjokeen (tms pikku oja). Viime vuonna vettä oli ainakin sen verran, että hyvin olisi pystynyt.

Meinaatko palautua tuosta kesäkuun alkuun mennessä?

Jos kuolen, niin en. Muuten kyllä ajattelin. Paitsi jos menee luita poikki.

Hyviä juoksuja!

Jos Goljatinportaista selviydyt, voit aina hukuttautua Vantaanjokeen (tms pikku oja). Viime vuonna vettä oli ainakin sen verran, että hyvin olisi pystynyt.

Kiitos! Sitä mä vähän ajattelin, että viimenen on sitte se Vantaanjoki, että sinne voi aina jättäytyä toisten jalkoihin hukutettavaksi.

Näköjään noi säät vähän vaihtelee:jahas:

Uittu että oli eilen hieno keli, perse on vieläkin puuduksissa.
Mutta nyt on Dukellakin ajettu, siihenhän voisi vaikka rakastua.
sdke.webp

Tyhmästä päästä kärsii taas koko ruumis. Eilen kaveritaren syntymäpäivillä ajattelin, että "kyllä 4h unet riittää", niin nyt olen aivan helvetin kujalla, kun pitäisi lähteä tulppaaneja katsomaan, ja siitä luultavasti saunomaan ja katsomaan peliä. Huhhuh. Kahvia koneeseen.

Eikö tulppaanipellossa ole hyvä ottaa nokoset?

Ittelläki risteilyväsymystä vielä havaittavissa, mutta kuudelta aamulla tuli herättyä eikä uni enää sen jälkeen tullut, vaikka kuinka yritti. :jahas:
Ei voi mitään. Sali kutsuu. Pihalla 24 astetta varjossa. Tykkään! :haart:

[tähän joku kiva biisi]

Minuakaan ei lätkä taikka euroviisut nappaa ja en meinannut katsoa niitä, vaikka ei ole mitään erikoisempaa tekemistäkään.

Onko täällä muita sellaisia, joita ei tämänpäiväinen lätkämatsi pahemmin kiinnosta?

Eipä tuo lätkä kauheesti nappaile. Euroviisuissakaan ei Cascada tainnut päästä finaalin minun tietojen mukaan niin ei kiinnosta. Onko tuo nyt ihme kun niiden biisi oli melko laimea.

Älä ny jumalauta lähe noitten kotarien kanssa koheltamaan. Ei saatana.

Koheltamisen määrä on vakio, pyörän merkistä riippumatta.

Mutta kun se huutaa mun nimeä.

Tosin tässä nyt ehtii miettiä koko loppuvuoden sitä Honda vs KTM kysymystä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No omapahan on häpeäsi sitten ajella sillä puuhastelupajan mopolla. Honda on ainoa oikea vaihtoehto kaksipyöräisissä.

Back
Ylös Bottom