Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten joku maanantai voi olla näin..maanantai.

Oh noes. Sain reeneissä pallon naamaan ja meni leuka sijoiltaan. Ei saanu päivystyksen lääkäri sitä paikoilleen ja nyt vaan toivotaan, että se yön aikana itekseen oikenis.
On muuten kipiä, jumalauta.

....hmmm. Oliko kyseessä kori-, jalka-, golf-, sulka-, lento-, rygby-, ilma-, tennis-, squash-, rantalento-, hevospoolo- vai pyörätuolikoripallo?

....hmmm. Oliko kyseessä kori-, jalka-, golf-, sulka-, lento-, rygby-, ilma-, tennis-, squash-, rantalento-, hevospoolo- vai pyörätuolikoripallo?

Mä veikkaan keilapalloa

- - - Updated - - -

Miten voi joku penkkipunnerrus vastustaa näin paljo? Helppo lajiki, saa vain selällään maata ja siitä nostella mutta ei.

Nii-ih, pitäishän mavenki olla ihan lasten leikkiä, kun ei tartte muuta kuin ottaa tangosta kiinni ja nostaa se ylös. Piece of cake...

Musta on tainnu tulla entistä kärsimättömämpi: kokonaista 2 viikkoo jaksoin olla blondi ja nyt oon taas violetti, vaikka piti kyllä ootella parisen kuukautta ennen kun värjään :P Ja koska teitä kaikkia kuitenkin kiinnostaa ihan mielettömästi: tämä on nyt vähän tummempi kun tossa avassa.

No voi vmp, miten voi olla tällänen olo ja pitää 8 min päästä pitää esitys suomeksi, en ole tehnyt näitä juttuja suomeksi, öö, koulun jälkeen. Harmi ettei töissä voi vaan sanoa että kuule, no ei vois vähempää nyt kiinnostaa:jahas: Kride mä tiedän että sä aiot kohta sanoa että mitä sinä vanha akka taas siellä kiukuttelet. Mutta kato en kerro teille kuin huonot asiat>,<

Njaa. Ei se leuka ollutkaan yön aikana loksahtanut paikalleen, niin katellaan sitä sit huomenna kirurgin toimesta. Jännää ja kipiää.

Nyt saa kuiten hyvällä omallatunnolla syyä vaan pottumuusia ja pirtelöä :D

Musta on tainnu tulla entistä kärsimättömämpi: kokonaista 2 viikkoo jaksoin olla blondi ja nyt oon taas violetti, vaikka piti kyllä ootella parisen kuukautta ennen kun värjään :P Ja koska teitä kaikkia kuitenkin kiinnostaa ihan mielettömästi: tämä on nyt vähän tummempi kun tossa avassa.

Mäkin kyllästyin olemaan blondi ja nyt oon sit oranssi :D

- - - Updated - - -

Sain vihdoin ja viimein varattua ajan lääkärille, ei tässä elohiiri ole ollut kuin 1½kk!

No vittu ei lähteny bläkkäri käyntii. Huolto-opas tilaukseen, jos vaikka tyhmä oppis jotain taas lisää. Tuskin siinä mitään vikaa kuitenkaan kun honda on. En varmaan vaan osannu painaa basistina oikeista napeista.

Töihin soitti tänään ruotsia puhuva nainen jolta oli joku "Kenneth" hukassa. Ihmiset soittelee kyllä ihan miten sattuu.

Siinäpä edulliset lapaset.
hnska.webp

Back
Ylös Bottom