Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa kiva päivä, ensiapua koko melkein koko päivä ja huomenna sit vielä yks tentti, jonka jälkeen alkaaki sit vapaat. Aika jeeeeees! :)

Autoon uuet renkaat ja katsastus. Ei ole hyvä päivä tämä. Ostakaa joku pois tuo rahakaivo. :(

Mies on iltavuorossa ja tein sille pottumuusia ja lihapullia niin saa sitten vaan lämmittää, kun tulee kotiin :) Tätä ennen tein reippaasti kouluhommia siitä asti, kun tulin koulusta ja uimasta.
On niin hyvä flow, että taidan mennä juhlistaan sitä yöunille.

Kevyttä, kevyttä. Uus syyläri ja uudet renkaat, hirvittää ajatella mitä tuo lysti tulee maksaan... Ei pari tonnia riitä mihinkään.

Hsss... Oli miten oli niin liian kallista jokaisessa suhteessa. Mie ostin halavat renkaat, jotka varmasti kuoriutuu ekassa äkkijarrutuksessa, mutta haittaneeko tuo?

Tuo tänne niin voin romuttaa sen. Lekalle töitä.

Mie luulen että se söis sinut. :(

Jos tuo kuolee tuonne, jääköhän se näytön alareunaan töröttämään ketarat ojossa...
Olisi kyllä siistein efekti ikinä. :)

Nythän on niin, että tuonne on pakko päästä.
http://atc.armoria.fi/elämys/aseiden-kokeilupaketit
Sieltä löytyy jopa .50 Desert Eagle:kuola:

Kustantaa 120e per pylly, ketkä on mukana?

Tuostahan varmaan saisi kesäaikaan neuvoteltua sopivan kimppahinnan porukalle? Voisi ehkä innostaa meikäläistäkin... :D

Ei väsytä niin ei, ei auta muu kuin kahvia sitten!

Huomenta :) Mä heräsin jo sentää tossa matkalla töihin, ku olin pysähtyneena liikennevaloihin ja viereen ajava rekka tööttäs mulle. Aloinki heti miettii kuka se saattas mun rekkapena -kavereista olla ja hetken päästä tuliki viesti puhelimee: "PusiPusi, ethän säikähtänyt? :D " Miehet <3

Aamuja! Kävin hakemassa aamukahvit kahvilasta omaan termosmukiin kun menin tänään moottoripyörällä töihin. Yllättäen muki pääsi vuotamaan ja nyt mulla on vain vähän kahvia mukissa ja reppu läpimärkä :D

Back
Ylös Bottom