Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäs lopettaa jalkojen treenaaminen. Oli pakko ostaa uudet farkut, kun vanhat oli niin saatanan kireet reisistä ja perseestä. Ei tästä ole kauaa edes, kun noi oli mukavat jalassa ja nyt ne kiristää niin paljon, että niitä ei tee mieli pitää jalassa.

Pitäs lopettaa jalkojen treenaaminen. Oli pakko ostaa uudet farkut, kun vanhat oli niin saatanan kireet reisistä ja perseestä. Ei tästä ole kauaa edes, kun noi oli mukavat jalassa ja nyt ne kiristää niin paljon, että niitä ei tee mieli pitää jalassa.

Mulla vaatteet vaan löystyy aina: taitaa olla huonolaatusia vaatteita, kun ei se mun pienenemisestä ainakaan johdu.

Reilun kymmenen tunnin unet pitkästä aikaa!

Nukkuisit sinäki niinku miehet. Mä panin eileen maata 23:00 ja heräsin yhen jäläkeen. Sairastelles on oppinu taas nukkumaan, ku on tottunu joka päivä nauttimaan päivä ja yöunet. Viikolloppusin ku ei käytä päivää niin yöunet on sitte vastaavasti pidemmät.

Tämmönen päivä tänään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Voidaan vaihtaa, ota sä tää mun jalkojen treenaamiskielto ja mä sit voin ottaa sun jalkatreenit. Deal? :)

Ulkona ihan helvetin hieno ilma, mutta ei ole kovin sosiaalinen fiilis, ja suurin osa kavereista on koulukiireessä, niin varmaan ei tule edes tehtyä mitään erityisempää. Normaali suomalainen tilanne: omatunto kolkuttaa heti kun ei hyödynnä aurinkoista päivää.

Mites se plunkvistin autoremontti etenee? Ja vittu ko sataa vettä.

Kylhä se onnistu. Koeajot hoidettu ja kaikki ok. Aika väsääminenhä tos oli ku ei mistää mitää tienny eikä meinannu uskoo mitä korjausopas kertoo :D Onneks sai viisaammilta neuvoja ja päättelyapua aina tarvittaessa.

Nukkuisit sinäki niinku miehet. Mä panin eileen maata 23:00 ja heräsin yhen jäläkeen. Sairastelles on oppinu taas nukkumaan, ku on tottunu joka päivä nauttimaan päivä ja yöunet. Viikolloppusin ku ei käytä päivää niin yöunet on sitte vastaavasti pidemmät.
Mutku emmää osaa. :( Kaks palloa ja keppi liian vähä vissiin siihen hommaan...

Mä ajoin tänään 400 kilsaa. Piti jotaki sanoa tännekin. Ihan jees menee muuten. Olette varmaan kaivannu hirveästi?

Ai että, pääsin kyytiin, oli hurjaa. Vähän on kyllä kylymä. Fiilis: :hyper:

Koska mun vuoro:D Minulle luvattiin että pääsen kans:D Ehkä ei ihan näin kylmällä kylläkään, kun on lenkistäkin huulet siniset:D

Enää muutama viikko, muutama. Sitte vois alkaa ns. elämä, joka ei oo kuitenkaa yhtään tän kummosempaa. Pitäs ottaa itteää niskasta ja perseestä kiinni ja todeta että voi nyt helvetti, vähä ryhtiä tähän hommaan, tampio.

Back
Ylös Bottom