Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kannattaa viettää anti-vappu:)

Vois lähtee mäkburgeriin aamupalalle. Palauttaa tyhjät törpöt samalla että saa ostettua täysiä tilalle. Örgh saatana

Jos/kun otatte tänään alkoholia, niin tehkää se Hollannin kuningatarelle, koska tänään on Queen's Day. Vuosittain nimittäin Hollannissa vietetään Queen's Day:ta, mutta tänään, tämän vuoden Queen's Day:na Beatrix luopuu kruunustaan, ja tilalle astuu William. Queen's Day on Hollannin suurin pyhäinpäivä, ja koko jengi pukeutuu oranssiin ja ilmeisesti Amsterdamissa ainakin on menoa ja meininkiä.

Queens-day.png

...ettei vaan kävis mitään!

Vittu mä en tajua tätä vappu-YOlakki-kombinaatiota. "Työväenjuhla" jota lukutoukat juhlii. Varsinki ne lukutoukat jotka lukee ittensä joksikin korkeearvoseks virkamieheks. Mitä vittua hei?? Vois muuten iteki mennä ostaa kaupasta niitä vitun lakkeja ja hillua sit menemään se valkonen persesuti päässä. Voi morjens.

Jotenki rupes vituttaa. Joku vitun lakki voi vittu teijän kanssa perkele.

No itseasiassa vähän alko jo naurattaa ku on nii typerä asia. Mut silti joku roti hei.

Vittu mä en tajua tätä vappu-YOlakki-kombinaatiota. "Työväenjuhla" jota lukutoukat juhlii. Varsinki ne lukutoukat jotka lukee ittensä joksikin korkeearvoseks virkamieheks. Mitä vittua hei?? Vois muuten iteki mennä ostaa kaupasta niitä vitun lakkeja ja hillua sit menemään se valkonen persesuti päässä. Voi morjens.

Jotenki rupes vituttaa. Joku vitun lakki voi vittu teijän kanssa perkele.

No itseasiassa vähän alko jo naurattaa ku on nii typerä asia. Mut silti joku roti hei.

Sitä se on. Onneksi olut parantaa nämäkin elämän epäkohdat käden käänteessä.

Vappu on turhin juhla mitä vuodesta löytyy. Työväen juhla..? Mä en tekis päivääkään töitä ellei olis pakko ja jos en olis näin perso rahalle. Tai paremminkin oon perso omalle hyvinvoinnille ja mukavuuksille, joita saa rahalla. Vappua en juhli. Toki kun en käytä muutenkaan alkoholia niin en juhli muitakaan ryyppäjäisiä.

Mitä helvettiä? TYÖväen juhla? Onko totta?

Minoon aina kuvitellut, että kyseessä on yöväen juhla.

Viileähköä ulkona ja haalaripukuisia juhlijoita kaupunki täys. Huomenna ei varmaan juhli kukaan. :D Pakolliset kauppaostoksetki tuli suoritettua tungoksesta huolimatta niin voi keskittyä vapaan viettoon! :dance:

Mitäköhän sitä nyt keksis, menisköhän sitä koskenrantaan tai tampereelle ylipäätänsä tänää :confused:

Pois suljettu vaihtoehto toisaalta seuraava junakin ois lähteny joskus seittemän jälkeen, eli kotinurkilla tulee todennäköisesti vietettyä....

Vapun vietosta ihan muihin asioihin, hyi helvetti ku oli jotenkin kirpeen tai ihan oudon makusta pro feel mustikka rahkaa :urjo: Mitä liene myrkkyä lorahtanu sekaan...

Vapun vietosta ihan muihin asioihin, hyi helvetti ku oli jotenkin kirpeen tai ihan oudon makusta pro feel mustikka rahkaa :urjo: Mitä liene myrkkyä lorahtanu sekaan...

Mä oon kerran sitä syönyt, niin että se oli ollut yön yli lämpimässä hotellihuoneessa. Nam nam, ei enää koskaan.

Back
Ylös Bottom