Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yritän tappaa aikaa ennen illan duunivuoroa. Typerää, ettei pysty saavuttamaan täydellisen rentoutumisen tilaa, kun muutaman tunnin päässtä pitäisi olla töissä. En pidä iltavuoroista :(

Treenit vetastu ja valmistautuminen kohti Leviä alkaa. 2 tuntia vielä niin tämä pojanrukka lähtee mieron tielle. :kippis1:

Huom. tuo kippis hymiö ei kuvaa allekirjoittaneen aikeita.
R39.gif

Party-Por0

Kolmen viikon päästä kesälomalle. En tie onko hyvä juttu vai ei, loppukesästä olisin halunnu pitää. Onneks lomaa on 7vko putkeen niin heinäkuun puolivälissä takaisin

Voi vittu. Kohta töihin. Voi saatana.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jumalauta tökkään saksilla naamaan tota narkkia, jos se päättää kävellä tosta ovesta sisään. No ei. Oikeesti kiljasen, loikkaan tiskin yli ja juoksen karkuun. Vahvemmat taistelkoot.

Jumalauta tökkään saksilla naamaan tota narkkia, jos se päättää kävellä tosta ovesta sisään. No ei. Oikeesti kiljasen, loikkaan tiskin yli ja juoksen karkuun. Vahvemmat taistelkoot.

Mistä sä voit tietää et se on narkki?

Yritän tappaa aikaa ennen illan duunivuoroa. Typerää, ettei pysty saavuttamaan täydellisen rentoutumisen tilaa, kun muutaman tunnin päässtä pitäisi olla töissä. En pidä iltavuoroista :(

Sama. Vaikka toiden alkuun olisi tuntikausia, jotenkin kauhea stressi paalla siita etta pitaa menna toihin.

Olen onnistunut yskimaan kylkiluuni ruhjeille. Hengittaminen sattuu, liikkuminen sattuu ja yskiminen sattuu kaikista eniten. Paskinta tassa on se, ettei asialle oikein voi tehda mitaan muuta kuin odottaa parantumista :(

Vapaapäivät tiedossa, uujee. Olinkin nukahtaa jo seisaalteni levottoman yön jälkeen. :hyper:

Mulla soi päässä Erinin versio siitä jostain Cheekin biisistä, kun se soi työpäivän aikana nimeltämainitsettomalla radiokanavalla SuomiPop varmaan kolme kertaa ja sitten vielä pärähti soimaan matkalla toiseen duuniin. Yh.

Mulla soi päässä Erinin versio siitä jostain Cheekin biisistä, kun se soi työpäivän aikana nimeltämainitsettomalla radiokanavalla SuomiPop varmaan kolme kertaa ja sitten vielä pärähti soimaan matkalla toiseen duuniin. Yh.

Kuuntelin eilen 4h putkeen NRJ:tä. Molly Malone'sin HAPPY DAYYYYYY -mainos on soinut päässä kohtuudella tänään.

Kai sulla on sen takia ollut tosi happy day? :D

Valitettavasti ei. Viikonloppu ei ollut kovin rentouttava. Perjantaina 5h töitä ja päälle 5,5h autolla ajoa. Lauantaina 5.45 ylös ja 1,5h ajo kisoihin. Päivä kisoissa ja iltapäivällä taas 1,5h ajo kotikotiin. Sunnuntaina sama kaava ja päälle vielä vähän vajaa 5h autolla ajoa. Tänä aamuna klo 6.00 oli vähän semmonen olo, että mitähän helvettiä.

On muuten suhteellisen rasittava mainos.

Mua ei oo koskaan suuresti edes ärsyttänyt se, mutta tolleen puolen tunnin välein toistettuna siitäkin menee maku :D

Back
Ylös Bottom