Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos olisin suomen joukkueessa torjuva egren ja mulle tarjottais paikkaa MM veskariksi, niin sanoisin että pidä joukkuees, tommosten soutajien kanssa tuu ku pahamieli.

Jee, eka päivä ilman kipulääkkeitä! Vaikka mulla onkin muuten todella eroottinen viskibasso, niin ihan ei voi vielä laulaa autoraarion mukana. (Koira kiittää).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pikaliimaa joka paikassa. :itku: Lähteekö se ees tärpätillä (mitä mulla ei tähän hätään ole)? :D V*ttu. Ei kannata koskaan luottaa liikaa taitoihinsa. :rolleyes:

Ajattelin huomenna mennä lenkille, mutta taidan hankkiakin vuosikortin salille. Parempi ratkaisu :D

Huomenna ois taas ihan hanuri päivä, 12 asti koulua ja pari tuntii bussin venaamista... :jahas:

Voi vittu mä olen kyllästynyt.

Lisää kaljaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
56413135.jpg

Huomenna ylänurkkia!

E: Siis tänään. Ja miten tuo kuvakin noin tuli? Nyt kökkää jotenkin.

Liitteet

• 56413135.webp
    56413135.webp
    45,5 KB · Katsottu: 262
Huomenta tuli sitten myöhästyttyä bussista, kerta se on ensimmäinenkin :D

Täytyy tästä lähin ajoissa ettiä bussikortit ja kaikki valmiiks eikä just viime tipassa...

Treenit vetastu ja valmistautuminen kohti Leviä alkaa. 2 tuntia vielä niin tämä pojanrukka lähtee mieron tielle. :kippis1:

Huom. tuo kippis hymiö ei kuvaa allekirjoittaneen aikeita.

Back
Ylös Bottom