Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumankauta miten kipeät koivet ja epäkkäät ovat. Bodyjumalat rankaisivat oikein urakalla siitä hyvästä, että flunssan takia tuli viikon tauko treeneihin.

Minä höhlä suostuin porukoiden kuskiksi eihän siinä vittu tullut kun ajettua rapiat 160 kilsaa eka kuskasin paikalliseen muutama kilsa oli sinne, sen jälkeen porukoiden joku ihme kaveri tai seuralainen tai kuka lienee olikaan lähti jonnekin hortoilemaan kävin sen noukkimassa jostain ja kuskasin toisella paikkakunnalle jonne on 40 kilsaa sit itekseni menin takas kotiin hakemaan loput sitten taas mentiin samaan paikkaan ja sit kotiin. En jatkossa tee näitä kuskin hommia mikäli ei ole aivan pakko. Siinä ohessa sit jouduin kuuntelemaan kaikki örvellykset sun muut.

E: pakko sanoo että viimeinen paluumatka oli kaikista uuvuttavin jonka halus vaan loppuvan, onneks porukat harvemmin ees juo tai lähtee minnekään niin ei tuu ainakaan heti samanlaista reissua enkä muuten suostu seuraavalla kerralla.

+ jotain positiivista niin ainakin auton hallinta kehittyi, vaikka ajelinkin suurimmilta osin automaatti vaihteisella autolla jota on aivan simppeli ajaa..

ja nyt nukkuu öit :zzzz:

Eka? Takana makea Top Gear Live Amsterdam, josta sitten kavereiden kanssa tutustumaan (uudelleen) Leidenin yöelämään. Yllätän toisinaan itsenikin, kun olin koko illan selvinpäin. Kuitenkin taidan vielä katsoa auringonnousun ennen kuin tästä menee nukkumaan.

Hyvee huomenta! Aurinko tillotti suoraan luomen läpi verkkokalvolle heti aamusta. Pääs heti samanlainen ääni kuin kaveristani tuossa alhaalla.

[video=youtube_share;cBkWhkAZ9ds]http://youtu.be/cBkWhkAZ9ds[/video]

Ah, täydellinen aamupala massussa. :kuola: Itsetehtyjä juustosämpylöitä sekä rahkaa ananaksella ja marjoilla ynnä muilla härpäkkeillä. Kohta jaksaa taas viipottaa menemään! :D

Hyvee huomenta! Aurinko tillotti suoraan luomen läpi verkkokalvolle heti aamusta. Pääs heti samanlainen ääni kuin kaveristani tuossa alhaalla.

Sulla on sitten kimakoitunut ääni sitte viime kuuleman, onko roinaamiset menny väärään suuntaan? :lol2:

Hoomenta vaa!

Ah, täydellinen aamupala massussa. :kuola: Itsetehtyjä juustosämpylöitä sekä rahkaa ananaksella ja marjoilla ynnä muilla härpäkkeillä. Kohta jaksaa taas viipottaa menemään! :D

On toi aika 5/5, mulla oli se perinteinen rahkaa, puuroa, banskua ja teetä. Oon vieläkin pettyny, kun ei ole podcastia etusivulla.......

Sulla on sitten kimakoitunut ääni sitte viime kuuleman, onko roinaamiset menny väärään suuntaan? :lol2:

Vittuile vaan, mutta tää kokenut tyyppi joka on mulle diilannu testoblokkerit ja estrogeenit tietää kyllä mitä tekee. Jotain kertoo varmaan se, että vaikka penkissä painot on tippunu, niin rinnanympärys vaa kasvaa. :puntti:

Vittuile vaan, mutta tää kokenut tyyppi joka on mulle diilannu testoblokkerit ja estrogeenit tietää kyllä mitä tekee. Jotain kertoo varmaan se, että vaikka penkissä painot on tippunu, niin rinnanympärys vaa kasvaa. :puntti:

:lol2: Seuraava diilaaja on sitte Victoria's Secret -myyjä? :D Voitki pitää alusvaatekutsut kotonas.

Back
Ylös Bottom