Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika mieleenkiintoista että Real Madridilla on kerroin 2,85 pitkävedossa...

Sama, salit hoidettu pois alta. Nyt voinkin Amsterdamin yöhön laittaa yhtä kokoa pienemmän paidan. Tai en tiedä tarvitseeko edes pienempään kokoon vaihtaa, kun paino oli tullut kilon ylöspäin viime punnituksesta.

Masennun? Miksi? :( En minä nyt enää jaksakaan suunnitella mitään lähtöä. Pidän vaikka omat sexhibitionit himassa. Yksin.
Eihän sinne ole kiva mennä yksin, kun ei ole ketään, kehen toteuttaa sieltä löydettyjä riettaita ajatuksia. Ajattele vaan kuolleita koiria... :D

Saakohan jollain appsilla muokattua kuvien kokoa pienemmäksi puhelimessa?

Lähetä kuva itse itsellesi sähköpostilla. Iipone ainaki kysyy lähetettäessä kuvan koon niin sillälailla saa kätevästi pienennettyä. Näin minä teen.

Miksei kukaan viitsinyt aikaisemmin kertoa, että tänään olisi ollut Sexhibition?

Mitä sielläkään on, ei mitään.

Kuva mieleen ja kotiin runkulle!

Eihän sinne ole kiva mennä yksin, kun ei ole ketään, kehen toteuttaa sieltä löydettyjä riettaita ajatuksia. Ajattele vaan kuolleita koiria... :D

Kuten edellä mainitsi. Onpa. Kaks kättä, niinku aina muullonki ku on riettaat meiles. Huono runkkari oot jos miestä siihen hommaan tarvit!

Mulla on ongelma ja iso sellanen. Vaihoin salia perus pommisuojasta kunnon saliin eikä treeneistä meinaa tulla mittää ennää... Liika hyvännäkösiä muijia tiukoissa vaatteissa, voisko ne ees treenata joissain väljissä kuteissa? pls. Kai pittää mennä takaisin hikiseen väestönsuojaan.

edit. olen vanha pervo joten tuijotuksen vähentäminen ei ole mahdollista

Mulla toimii justi toisteppäi. Sillon harvoin ku on samassa tilassa naisia reenaamas niin ainaki viis rosenttia saa lisätä painoja liikkeeseen ku liikkeeseen ku on niin voimien tunnoissa. Sama ilmiö on havaittavis myös juoksulenkillä. Jos jossain horisontissa häämöttä naisen silhuetti niin kiinnihän se on otettava vaikka verenmaku suus että saa tarkistaa perseen. Sitte pitää vielä mennä ohi ja vetää vähä kaulaa ettei tarvii hävetä. Eli kyllä naisista on mun reenes selvä hyöty.

Back
Ylös Bottom