Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite viimeks käyny tammikuun lopulla hieronnassa ja suunnittelin ny semmosta taktiikkaa että la vois murjoa yläkroppaa nii saan viikon armoa jaloille ja vois esmes venytellä ja rullailla niitä, jos sitte ei tulis parku :D Kauheet traumat pohkeista ku hieroja otti kerran vähä reippaammin ja sanoin että nyt kyllä tuntuu aika mojakasti (lue naama punasena ja tuskanhiestä märkänä). "Joo, varmasti tuntuu, nää on iha kauheessa kunnossa, mutta eiköhän nää tästä kohta..."

Mie luulen että tää tyyppi nautti koko hommasta. Selän kävin vetasemassa viikko sitten ja se ei ollu edes samalta planeetalta. Tuo etukäteisrentoutus varmasti voi toimia. En uskalla ajatellakkaan mitä se reiskojen hieronta olis...

Hieronnan kruunaa, kun urheiluhieroja painelee akupisteitä takareisistä. No mut mä oon tottunu jo tollaseen normi hierontakipuun, ku tän pienen muoviputken kaa rullailen, mutta noi akupisteet on jotain järkyttävää.

E: 4 000 :rock: Kiitos alex huomatuksesta :) Nyt heraprotskubileet täällä

Villi veikkaus, että mulla sattuu joka paikkaa mihin se koskee :D eikä tartte ees triggereitä ehtiä... Yyh, lapaluun päältä, tuntuu ku puukolla vetelis :S Onneks vaan tunnin aika.

Hieronnan kruunaa, kun urheiluhieroja painelee akupisteitä takareisistä. No mut mä oon tottunu jo tollaseen normi hierontakipuun, ku tän pienen muoviputken kaa rullailen, mutta noi akupisteet on jotain järkyttävää.

Neljä tonnia täynnä!

E. Munkin ehkä pitäis käydä hierojalla kun vähän raksu ja naksu ja poksu tuo selkä viimesissä venytyksissä/foam rollauksissa.

Viimeksi muokattu:
Tuo etukäteisrentoutus varmasti voi toimia. En uskalla ajatellakkaan mitä se reiskojen hieronta olis...

Suosittelen ehdottomasti, ellet sitten halua vapaaehtoisesti kärsiä. Mulla oli pari viikkoa sitten reilun tauon jälkeen hieronta ja oli pakko pyytää ottamaan kevyemmin. Varsinkin takareisien ulkosyrjät oli aivan hirvittävää tuskaa. Muutamaan otteeseen rullailin ne tässä ja eilen niitä ottaessa ei tuntunut edes pahalta. Lähinnä ihmettelin, että lopettiko se jo niiden hieromisen.

Pistin tänään paskaksi 6€ maksaneet sukkahousut. Harmitti, kuusi euroa sekunnissa kankkulan kaivoon.

Siis otin ne paketista, laitoin jalkaan ja hajotin. Koitui taas pitkät kintut kohtaloksi. Kokolapun mukaan ne ovat passelit, otin jopa yhden koon yläkanttiin. Leveydestä ei jäänyt kiinni, koska eivät jalkani mitenkään massiiviset ole. Sukkahousujen haarusosa jäi minulla puoleen reiteen, en tiedä miten se on mahdollista. Millaisille kääpiöille noita suunnitellaan? Tällä pituudella (171cm) täytyy ilmeisesti ostaa jotkut XXL-sukkahousut, että riittävät ylös asti.

Hajosivat siis siinä kohtaa, kun yritin väkisin vetää niitä ylös.

Pistin tänään paskaksi 6€ maksaneet sukkahousut. Harmitti, kuusi euroa sekunnissa kankkulan kaivoon.

Siis otin ne paketista, laitoin jalkaan ja hajotin. Koitui taas pitkät kintut kohtaloksi. Kokolapun mukaan ne ovat passelit, otin jopa yhden koon yläkanttiin. Leveydestä ei jäänyt kiinni, koska eivät jalkani mitenkään massiiviset ole. Sukkahousujen haarusosa jäi minulla puoleen reiteen, en tiedä miten se on mahdollista. Millaisille kääpiöille noita suunnitellaan? Tällä pituudella (171cm) täytyy ilmeisesti ostaa jotkut XXL-sukkahousut, että riittävät ylös asti.

Hajosivat siis siinä kohtaa, kun yritin väkisin vetää niitä ylös.

Ilmainen vinkki: osta talvi-stay up -sukat, sellaiset 40 den. Ei ole puoliksikaan niin ällöttävät kuin sukkikset ja käy pitkillekin kintuille, olen 176.5 cm ja käy mullekin.

MacGyverillä vähän kalibraatio ongelmaa lentokoneen kierroslukumittarissa! Mittari nousee 5000 rpm yli niin äijä huutaa "fifteen hundred!" 7k rpm kohdalla "seventeen hundred!" :jahas:

Hyvää iltaa! Mun pitäis nukkua, mutta tulin just salilta eikä väsytä niin yhtään. Perkele kun ei voi olla vaan yhtä vuoroa viikossa vaan pitää hyppyyttää ilta-yötä.

Back
Ylös Bottom