Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vä-syt-tää. Oon joutunu opetteleen juomaan energiajuomia. :( Kamalaa kuraa ja täynnä kaikkee ihme kamaa, mutta kun ei meinaa hereillä pysyä ilmankaan. Kunhan koittaa kesäkuu nukun viikon putkeen. Siihen asti on vissiin pärjättävä näillä n. 5 tunnin yöunilla.

Heräsin ensin klo 0830, sitten totesin, että ei vielä jaksa nousta, kun on ihan vapaapäivä. Lopulta heräsin klo 13. Meni ihan lapaseen taas tämä päivä.

Mun ipodin näyttö meni just sirpaleiks, mut toimii vieläkin! Ehkä joskus ostan uuden. Kännykkäkin veti tänään hienon backflipin jalkakäytävälle, mutta selvisi laskeutumisesta kuoren vuoksi.

En taida sittenkään hommata älyluuria mulla menis varmaan jatkuvasti hajalle, aina öisin kännykkä onnistuu luiskahtaa sängyltä lattialle. :|

Hurraa! Viikonloppu, meni matikan koekin läpi vaikka en uskonut että pääsisin läpi 1 siitä tuli kuitenkin :D

Voi hitto olen kipeä. Olen kerännyt koko päivän rohkeutta lähteä kauppaan; nyt on niin nälkä, että alkaa olla pakko lähteä.
Kiviäkin kiinnostaa:jahas:

Heräsin ensin klo 0830, sitten totesin, että ei vielä jaksa nousta, kun on ihan vapaapäivä. Lopulta heräsin klo 13. Meni ihan lapaseen taas tämä päivä.

Sama homma, mutta tämä päivä vielä saikkua jäljellä. Heräsin suht. virkeänä klo 9.00 ja menin vielä "tunniksi" nukkumaan, noh nousin kahdelta :D

Jos tänään vaikka penkki kulkisi.

Puoltoist kiloa Black Angus nautaa uunissa ja kohta tulee 12kg kanafiléettä kotiovelle... :kuola:

Moi kaikki mursut ja hylkeet, kohta pääsee rannalle köllimään, kun alkaa ees vähän lämpenemään :)

99,9% mun asiakkaista on ihania, mut sit on se yks joka saa mut aina raivon valtaan.

Meitsi veikkaa, oot töissä? :)

Tänää tuli syvällistä pohdintaa muuten. Mietin, että jos en ois sillon joskus muinoin alkanu seurustelemaan nykyisen tyttöystäväni kanssa, ei mulla luultavasti ois ketään, koska vasta tuon seurustelun alkamisen jälkeen päätin alkaa tosissani treenaamaan... Ja siitä saakka sitten suurin osa ajasta on mennyt salilla tai tytön kanssa. Jos ei ois tota parisuhdetta niin sekin aika varmaan menisi pakkiksella tai sitten rullaillen ja venytellen tai jotain sarjoja/leffoja katsoen. Jännää...

Tää on just tätä. Eilen sain vihoviimein varattua itelleni aikaa hierontaan lauantaiks. Nyt sitte meinaa tautia pukata päälle :)

Tää on just tätä. Eilen sain vihoviimein varattua itelleni aikaa hierontaan lauantaiks. Nyt sitte meinaa tautia pukata päälle :)

Hyi helekatti. Kävin tänään hieronnassa ja ei kyllä koskaan ole ollu yhtä tuskaista. Pohkeet... :itku: Onneksi treenasin reidet tänään, niin niitä ei voinu kovaa murjoa. Luultavasti oisin pillittäny kuin pieni tyttö.
Oli silläkin kaverilla kuitenkin sitä hyötymassaa sen verran, että sormen pää oli joka työnnöllä luuta vasten.

Kattelin tuossa kotia tullessani, että olis se niin siistiä kun ois kurapuku! Joku pikku skidi äiteensä kanssa tuossa käveli ja tyttö käveli koko lätäkön läpi ja hyppeli. Olis niin siistiä, kun sais tollasen ja vetelis joka lätäkön läpi TÄYSILLÄ! :hyper: Autollakin aina pakko ajaa joka lätäköstä. :evil: ...ja tietenkin hörähtää ku vesi lentää kaaressa. :D

Hyi helekatti. Kävin tänään hieronnassa ja ei kyllä koskaan ole ollu yhtä tuskaista. Pohkeet... :itku: Onneksi treenasin reidet tänään, niin niitä ei voinu kovaa murjoa. Luultavasti oisin pillittäny kuin pieni tyttö.
Oli silläkin kaverilla kuitenkin sitä hyötymassaa sen verran, että sormen pää oli joka työnnöllä luuta vasten.

Ite viimeks käyny tammikuun lopulla hieronnassa ja suunnittelin ny semmosta taktiikkaa että la vois murjoa yläkroppaa nii saan viikon armoa jaloille ja vois esmes venytellä ja rullailla niitä, jos sitte ei tulis parku :D Kauheet traumat pohkeista ku hieroja otti kerran vähä reippaammin ja sanoin että nyt kyllä tuntuu aika mojakasti (lue naama punasena ja tuskanhiestä märkänä). "Joo, varmasti tuntuu, nää on iha kauheessa kunnossa, mutta eiköhän nää tästä kohta..."

Back
Ylös Bottom