Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katos Daiinakin onlinessa, mitä kuuluu? :)

Hah, enkö oo melekeen aina. :lol2: Hyvääpä tässä, omaa kesälomaa ja risteilyä odotellessa. :) Kuis J..:llä sujuu arki?

Tässä nähdään mitä käy kun neekereillä on liikaa rahaa

Lil-Wayne-Teeth1.webp

Puolet päivästä tuli vietettyä auringonpaisteessa ulkona, upea ilma! Huomenna näyttäis olevan myös kivaa säätä luvassa, toisin kuin siitä eteenpäin, kun mulla alkaa talviloma.. :jahas: sadetta lupailee näille nurkille joka päivälle vappuun saakka. Pitäs alkaa tuota pihaa vähän raapimaan kesäkuntoon.

Mun urheilurintsikat jäi hotelliin Poriin. Perkele nyt ne pitää niitä panttivankina kunnes maksan 17€ postiennakkolunnaat.

Ensinnäkin ööö AU! ja toisinnakin ne ei mun ainoot ollut, onneks. Meinas suru tulla puseroon, mut onneks en menny suoraan reissusta salille vaan tulin kotikautta. Se ois vituttanu.

Jalkoja vähän muistuteltu olemassa olosta takakyykky 10x20/30/40/50/60/70/80/90/100kg 6x110/120/130kg ja pudotus 8x90kg. Sitten vähän reisiojentaja konetta ja askelkyykky käsipainoilla. Sitten pientä pumppailua ylätaljassa v-kahvalla ja vähän epäkkäitäkin. Päälle kunnon diettisafkat, pihviä ja vihannesta. Noniin eiköhän tästä voi yövuoro sit hyvin alkaa. Ei oo enää kun 6tuntia jäljellä.

Treeni ennen yövuoroa? Kuulostaa hirveältä, itseäni alkais ainakin väsyttään sit töissä aivan saatanasti. Ite meinasin mennä kohta jo nukkumaan

No en oo koskaan llu yövuorossa niin en osaa sanoa omaa kokemusta :D

Back
Ylös Bottom