Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se on vaan myönnettävä itselleen tosiasiat, minä olen pahoin henkisesti ja fyysisesti riippuvainen kahvista.

Ajattelin vähentää sen kittaamista, joten tämän päivän olen sinnitellyt ilman. Nyt vehje otsassa kasvoi niihin mittasuhteisiin, että se rupesi vaarantamaan jo fiilistäni. Lähden kohta ystävän luokse keimeisiin, joten kaipasin pahasti fiiliksen nostatusta. Keitin ison mukillisen kahvia ja tässä sitä ollaan, tätä hurmoksen ja onnen tilaa on vaikea sanoin kuvailla :haart:

Aika mörkö tuossa keskellä

On kyllä iso mies!

kuva.webp

Juuri kotiuduin puolisen tuntia sitten. Ensin huristelin Kirkkonummelle valmentajan tsekattavaksi ja sitten ajelin Espooseen syömään ravintolaan. Siinähän se päivä mukavasti menikin.

Istun sängyllä mulukku piilossa ja juon vettä. Pyörittelen päässäni romanttisia ajatuksia eräästä naaraasta. Tiedän tosin jo etukäteen että kyyneliin päättyy se tarina.

Istun sohvalla mulukku paljaana ja juon olutta.

Tuossa ei ole mitään väärää.

Istun sängyllä mulukku piilossa ja juon vettä. Pyörittelen päässäni romanttisia ajatuksia eräästä naaraasta. Tiedän tosin jo etukäteen että kyyneliin päättyy se tarina.

Onnen kyyneliin?

Jotain menoa pitäisi vielä keksiä vaikka kohta on jo puoliyö!

Safkaa mukavan yön päätteeksi ja sit uinumaan. :)

Huomenta! Johan on koree keli ja tänään olisi vielä tiedossa grillailua loistoseurassa :)

- - - Updated - - -

Oho tulikin väärään..

Pikkasen hieno fiilis herätä kun selkä EI ole kipeä tai jumissa :dance2: tää on ollu enemmän ja vähemmän vaikeeta, siis sängystä aamulla ylös nousu, varmaan vuoden ajan. täytynee yrittää nauttia koko päivästä :)
Mamma töissä, tässä aamupuuroa mussuttaen, kiva ilmakin ulkona.

Back
Ylös Bottom