Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä heräsin, ku joku helvatan siivellinen rääky ikkunan takana. Sitten rupesin ettiin netistä, mikä se olis. Kuulosti kuovilta, mutta oli liian nopea ääni kuoviksi ja liian hidas pikkukuoviksi

Minä heräsin, ku joku helvatan siivellinen rääky ikkunan takana. Sitten rupesin ettiin netistä, mikä se olis. Kuulosti kuovilta, mutta oli liian nopea ääni kuoviksi ja liian hidas pikkukuoviksi

Miltä linnulta se sitten maistui, koska sehän sen taisi lopulta ratkaista?

Mulle kävi vastaavanlainen tilanne joskus, toisaalta kyseessä oli varis ja koputti nokallaan mun ikkunaan. Oon vieläkin vihainen kyseiselle linnulle kun pilas mun hyvät unet.

Kävin kalapedikyyrissä ja olipahan aika kokemus: Ekan vartin hihittelin ku kutitti nii kauheesti ja toisen vartin keskityin kuvaamaa jalkoja&kaloja :D

On kai se perhana lähettävä tänään ottamaan vähä oltta.. Ei pitäny juua tänä viikonloppuna, mutta kuningas-alkoholi antoi kuitenkin käskyn, jota on toteltava.

Kävin kalapedikyyrissä ja olipahan aika kokemus: Ekan vartin hihittelin ku kutitti nii kauheesti ja toisen vartin keskityin kuvaamaa jalkoja&kaloja :D

Mulla tuli etelässä rakkula jalkaa, joka meni vereslihalle :D sit menin toho kala hommeliiin! voi morjens! nehän hyökkäs siihen haavaan ja verta tuli!

Mistäköhän johtuu, että juoksulenkin tai muun aerobisen liikunnan jälkeen sitä puhkuu energiaa, mutta salitreenin jälkeen laahaa vaan jalkoja perässä ja tekee kuolemaa :D Nimim. aamupäivän ojentajatreeni takana, autolla kotiin ajaminen oli sitten se viimeinen pisara. Nyt en jaksa tehdä mitään.

On sitä paskempiakin päiviä ollut. Aamulla naatiskeli aamukahvit auringonpaisteessa, katseli formuloiden aika-ajot ja lähti salille. Salin jälkeen alkoikin sopivasti SM-liigan finaalimatsi, ja kun tuo matsi tuosta loppuu, niin pitäisi jo alkaa juomaan kaljaa, kun meillä on täällä pirskeet.

Antaisin tippiä.

[video=youtube_share;5F-_AKP5qLs]http://youtu.be/5F-_AKP5qLs[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom