Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

e. Mä ku en oikeen syty ku himmin ekasta levystä, kuuntelen nykyään vain sitä. Neljää uusinta en oo edes ikinä kuunnellu ja tuskin tuun kuuntelemaan tätä aivan uuttakaan.

Ootpas sä tylsä alastonkuvaaja!

e. Mä ku en oikeen syty ku himmin ekasta levystä, kuuntelen nykyään vain sitä. Neljää uusinta en oo edes ikinä kuunnellu ja tuskin tuun kuuntelemaan tätä aivan uuttakaan.

Ootpas sä tylsä alstonkuvaaja!

:O Arvostukseni sinua kohtaan laski juuri erittäin radikaalisti. :(

No tuo ny ei tullu mulle yllätyksenä. En pettyny, enkä pahottanu mieltäni. Ainut bändi jonka jok'ikisestä levystä tykkään on viikate merkkistä musiikkia. Mikään muu yhtye ei kykene samaan. Eiku kykeneepäs. Ghost brigade, mutta sitä ei lasketa ku heidän tuotanto on vain kolme pläjäystä.

Jo on hyvä olo. Flunssa parantunu, vatta parantunu. Ei krapulaa! Kun maistelee olotilaa niin vitu hyvä fiilis. Ei haittaa ees keli.
Perjantaina kun tuli maisteltua jallua niin oli kuolemansairas 3-4 päivää. Edellisen kerran kännissä 2008. Tod näkösesti jätän viinakset kokonaan (toistaiseksi) ja tyydyn yhteen saunaolueen niinkuin viimevuosina.

Huohh, ei auttanu korvatulpat kauheesti nukkumisen suhteen, eli yhen aikaan heräsin, joskus neljän aikaan ja toivottavasti nukahin sen jälkeen, muuten oon ollu sieltä asti hereillä... :)
Jaa taas vaihteeksi. Perhana sun kanssa. :(

Pistä raskaustesti/sukupuolitautitesti postiluukusta sisään... hiljenee meno joksiki aikaa. :lol2:

Täytyykö sen luukusta laitettavan testin näyttää positiivista tulosta? Sitä joutuisi vissiin vähän työstämään vielä... :D

Aamulla oli hieronta, etu-ja takareidet käsittelyn alla. Onneksi olin eilen viisas ja putkirullailin niitä vähän auki jo etukäteen, niin ei ollut lähellekään yhtä tuskaista kuin viimeksi. Hierojan piti vaan pariin kertaan huomauttaa, että voi taas hengittää. :jahas:

On se tekniikka joskus kummaa. Toissapäivänä vessanpönttö perkele meni epäkuntoon ja kohisi koko ajan ja päästi vettä läpi. Mä sen avasin ja roplasin sitä ja paikallistin vian siihen kohoon mikä vedenpinnan noustessa katkaisee veden tulon. Se jumitti jotenkin eikä katkaissut sitä kokonaan. Koitin sitä liikutella jos se siitä herkistyisi, mutta vitut se toimimaan lähtenyt. Päätin kuitenkin etten ala sitä omin päin purkaan, kun hajotan vain ne muoviosat kun en tiedä miten ne on kiinni. Soitin kaverille, joka on putkimies, että tulee vilkaiseen. No se tuli tänään, totesi että kohohan se on mikä jumittaa ja purki koko paskan. Mitään vikaa ei missään, joten ei muuta kuin systeemit takaisin kasaan ja taas pelittää. Valohoito näköjään auttoi. Saas nähdä miten pitkäksi aikaa.

No mitä hittoa. Ei se nyt noin typerältä näytä. Ja mitä väliä? :D

Muo nyt vähän harmittaa, että ostin uuden läppärin, enkä tablettia. Olisin voinut ottaa sillä valokuvia. Ja ottaa itsestäni valokuvia kun otan valokuvia. Ja lähettää Thyerille ja Pernodille valokuvia siitä kun otan itsestäni valokuvia.

Vaihetaanko? Mulla ois tabletti vailla käyttöä ja tarvisin läppärin. :)

Veronpalautusta vajaa 700e. Koko rahalla joululahjoja.

No eihän sitä ny tuollarahalla vielä mitää kivaa saa. Jos siis itelle ostat? Mulla tuli muuten tänävuonna ekaa kertaa tasapeli. Ei tuu, eikä tarvii maksaa. Kätevää.

Otin vähä jaloviinaa niin kaks viikkoa kestäny kurkkukipu lähti. Ainaki hetkeksi. Onneks alko loma nii on aikaa sairastaa rokkenrollkeikoilla.

On minulla tässä muuten viimeinen glögikupponen aikoihin, varastoni ovat nyt sitten loppu :( No, loppusyksystä sitä saa taas!

Solis simakausi jo... Kumma ku ei oo tullu vielä yhtään korkattua. :wtf:

Öitä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Iltaa taas? Mitä suunnitelmia? Ite meinasin hakea safkaa ja lukea vähä Game of Thronesia. Vituttaa vaa lukea tuota kun saa koko aja olla sanakirja kädessä kun ei tunne tuota aihesanastoa yhtää :D Sama kun lukisi jotain lääketieteellistä kirjaa englanniksi.

Iltaa taas? Mitä suunnitelmia? Ite meinasin hakea safkaa ja lukea vähä Game of Thronesia. Vituttaa vaa lukea tuota kun saa koko aja olla sanakirja kädessä kun ei tunne tuota aihesanastoa yhtää :D Sama kun lukisi jotain lääketieteellistä kirjaa englanniksi.
Hyvin oppii ainakin englantia sitten samalla :D

Back
Ylös Bottom