Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ulkona paistaa aurinko ja asteita on jossain 16°C pinnassa. Tänään siis vaihtui punttisalitreeni juoksulenkkiin.

EDIT: Oli näköjään 7000. viesti. Ja vastoin kaikkia todennäköisyyksiä se liittyi vieläpä urheiluun :wtf:

Tänään tuli tehtyä treeni pidemmillä sarjoilla (~20), mutta yhtä lyhyillä palautuksilla kuin aiemminki (30 s). Hapotti ainaki mukavasti! :) Ei kai se auta kuin rentoutua loppuilta... :hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Note to self: älä leivo kotona mitään, ellet halua niiden katoavan kun selkäsi käännät. Tai laita iso lappu joka kieltää leipomuksiin koskemisen. Nimim. tein huomiseksi evääksi töihin perunarieskoja, menin hetkeksi pois ja ne olivat kadonneet. "Ai eikö niihin saanut koskea?" :face: Ja itsehän jäin ilman.

Joku natiainen alko kertoo mulle salilla miten kannattaa treenata, ikää sillä oli about 4 vuotta. Oiskohan pitäny itekki alkaa vetää panoliikettä ylä- ja alataljan väliin ku sano sen olevan tosi hyvä ja näytti vielä mallia! Tosin mun arsea ei ehkä siihen väliin ois saanu ängettyä...
Eilen oisin päässy jonkun äijälauman kanssa saunaan, mutta kieltäydyin kutsusta.
Viikko sitte mun perään vislattiin kaupassa, oon jotenki ollu nyt aika himottava.

Back
Ylös Bottom