Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päevää!

Insomnia, please release me

Noh, kuudelta pitääkin mennä jo tyttöystävän isän mukana rekka-ajelulle. Vissiin 6-12h shippi tulee, toivottavasti jossain vaiheessa saa nukuttua

Hyvät aamut kaikille

Miksi lähinkään tota aamulenkkiä vetämään tonne pihalle? Kastuin aika pahasti, mutta olipahan ainakin tekemisen meininkiä. Tänään kiva seurailla pakkiksen kautta kaikkia päivityksiä ja tiedotuksia sieltä kultsan kisoista.

Minulla on mukava ongelma!

Kokeilin yhtä paitaani, jota käytin viimeksi aikoja sitten. Hämmästyin iloisesti, kun huomasin että paita kinnaa yläselän ja hartioiden kohdalta, mutta on löysähkö vyötäröstä :) Näyttää selkätreeni purreen, mahtavaa!

Arvoisa neiti thyer

Otin sinuun yhteyttä koskien juuri julkaisemaasi postia, jossa hämmästyt iloisesti paitasi kiristymistä yläselän ja hartioiden kohdalta. Haluaisin vain tähdentää, että yleensä näiden tapausten kanssa ei kannata hätiköidä, koska pettymyksen riski on erittäin suuri. Yleensä otamme yhteyttä ensi kädessä, jotta voimme välttää ikävät tapahtumat asiakkaidemme arjessa. Kuten varmasti voit jo viestin hengestä päätellä, minun täytyy valitettavasti sanoa että paidansaumoilla on tapana kiristyä kosteuden vaikutuksesta, jolloin olkasaumat kiristävät hihasaumoja, joka johtaa paidan kutistumiseen yläosastaan. Valitettavasti hehkutettua kehitystä ei siis ole näiden todisteiden valossa tapahtunut.

Ystävällisin terveisin
Pessimismi
Kehitysosaston aluepäällikkö

Arvoisa neiti thyer

Otin sinuun yhteyttä koskien juuri julkaisemaasi postia, jossa hämmästyt iloisesti paitasi kiristymistä yläselän ja hartioiden kohdalta. Haluaisin vain tähdentää, että yleensä näiden tapausten kanssa ei kannata hätiköidä, koska pettymyksen riski on erittäin suuri. Yleensä otamme yhteyttä ensi kädessä, jotta voimme välttää ikävät tapahtumat asiakkaidemme arjessa. Kuten varmasti voit jo viestin hengestä päätellä, minun täytyy valitettavasti sanoa että paidansaumoilla on tapana kiristyä kosteuden vaikutuksesta, jolloin olkasaumat kiristävät hihasaumoja, joka johtaa paidan kutistumiseen yläosastaan. Valitettavasti hehkutettua kehitystä ei siis ole näiden todisteiden valossa tapahtunut.

Ystävällisin terveisin
Pessimismi
Kehitysosaston aluepäällikkö

:hyvä:

Perhana, iloitsin siis liian aikaisin. Lisää treeniä siis!

Missä Sanche?

On varmaan saanu.

Ainahan se :D Santsi on niinku kummelistä se panomies, mut siis nainen :D Menee varmaan tänäänki panee :hyper:

Viitsi vitsi

Eiköhän se siitä viikonlopun aktiviteeteistä tältä erää tampereen yö elämä oli ihan jees, ainoo vaan et naiset ei oikeen lämmenny mun tansseille missä meni vikaan :D + oli kyllä suhteellisen hiljainen yökerho

Back
Ylös Bottom