Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Harvinaisen kiva maanantaipäivä. :dance: Salilla laitettiin treeniohjelma ihan uusiksi, tein tänään syväkyykkyä, sumokyykkyä ja yhden jalan sjmv, hyvältä tuntui! :)

Mä salilla keskityin tänään taas enempi miesten kuolaamiseen. Huono treeni siis takana. Liikaa komeita miehiä. Ois pitänyt valita tuo kuppainen lähisali ni ois saanut mököttää siellä yksin.

Teit liian kevyesti sit...

Pyh, mistään ei saa mitään irti jos ei tee sietokykynsä äärirajoilla. Se on opittu alusta asti. :)

Mutta ollaanko silloin äärirajoilla, jos tuntuu vielä hyvältä? ;)

Kipu kasvattaa luonnetta ja ei kaikki pelkää kipua. ;) Tuleekos mr. J.. risteilyetkoilemaan Shamrockiin? :)

Pyh, mistään ei saa mitään irti jos ei tee sietokykynsä äärirajoilla. Se on opittu alusta asti. :)

Kuullostaa melko brutaalilta ohjenuoralta elämässä.

Kuullostaa melko brutaalilta ohjenuoralta elämässä.

Koskien treenejä! Muuten otetaan rennosti! :hyper: Meikä ei jaksa elää tukka nutturalla vaan antaa mennä etiäpäin! :)

Suatan tulla, täytykö sinnekin ilmottautua? :)

Eip, mutta voi vinkata, että tietää sen oudon tuijottajan nurkassa olevan Pakkislainen. ;) :lol2:

EDIT: Jaahas, neljä tonttua viestejä pommiteltu...

Aivan sairaan hyvä..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikä stna noita matkatoimistoja vaivaa. Alle 600€ ei tunnu enää pääsevän mihinkään (etelään kesällä). Jos jonkun paskarottelon haluaa Bulgariasta ni ehkä sitten, muuten NOU TSÄÄNS! Mä haluan jonnekin lämpimään NYT!

HIMYM ja TBBT - molemmista katottu kaikki jaksot useemmin kun kerran, etenkin HIMYMistä. Sen lisäks nyt kattonu Fringen, Chuckin, Frendit, Revolutionin, Falling Skiessin, Simpsonit, South Park, Futurama, Scrubsin, Go On, Mr. Sunshine, Game of Thrones, Two and a half menin, anger managementin - varmaan jäi vielä montakin sarjaa mainitsematta.

Alkaa telkkari jo kyllöttää, kirjoja ois mitä lukea mut huomannut että kun ei pääse treenaa ei keskittyminenkää toimi läheskään sillä tasolla mitä ennen. Just tulin saunasta ja vaikka se normaalisti saa sen ramasevan olon aikaseks niin nyt se vaan tuntu piristävän. Jotain uutta harrastusta meinasin ruveta keksimään, kellää mitää ehdotuksia? Pienoismallit, postimerkit ja mieshuoraus ehdotettu jo, ei tosin tunnu niistä mikään oikeen mun jutulta :D

White Collar tai Suits. Kumpaankin jaa koukkuun.

Voih! Työt painaa taas oikein huolella päälle. Duunikaveri kävi ruokatunnilla ostamassa Diktaattori-DVD:n ja katselee nyt onnessaan leffaa. Pitää itse vielä vähän puuhastella jotain ja mennä sitten kanssa väijymään elokuvaa :D

Back
Ylös Bottom