Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

naisen logiikka on hienoa, exä soittaa ja riehuu että mitä teit tälle autolle tää ei lähde käyntiin!!! jälleen kerran tulee sellanen WTF! olo ja kysäsen että missäs asennossa se sisävalon kytkin on joka sijaitsee takapenkin yläpuolella ja lapset yleensä räplää sitä, hetken hiljaisuus ja kuuluu "voi vittu" :D, seuraavaksi kysytään että mitäs mä nyt teen? johon vastaan että meneppä soitaan naapureiden ovikelloja jos joku tulis antaa wirtaskaa, ei kuulemma voinut mennä kun kello oli vasta 07.00...sillälaillaO_o, sanoin vain että minä en pysty akuksi muuttumaan että koita nyt jotain kehitellä mielessäs, bussia tai jotain... soitin vartin kuluttua niin oli sisällä juttelemassa facebookissa jonkun kanssa:face: ,loistavaa, kerrassaan loistavaa toimintaa:rock:

Tänä vuonna saa luvan jäädä vähemmälle mokoma turha ryypiskely.

Mä en pysty vähentämään turhaa ryypiskelyä ku en semmosta oo ikinä harrastanu. Voitko kertoa koska ryypiskely on turhaa?

On se ainaki parhaimmasta päästä.

En ymmärrä vieläkään. Onhan esim olut niin suurensuuri nautintoaine ettei sen juominen koskaan hukkaan mene.

En tiedä, mä vaan rakastelen.

Onnekas paskiainen!

Ajankohtainen kipale

Ja hyvää päivää vaan pakkislaiset.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huh, maanantain työvuoro selätetty! Väsymys on valtava ja vielä ois salitreeni ja juoksulenkki edessä. Tänään pakko mennä ajoissa petiin et jaksaa taas herätä neljän pintaan :D

Selkää särkee ja maailma on taas heittäny tänään pari kertaa ympyrää. Syödessä meinasin vetää tuolin kanssa nurin kun ei ihan maailma pysyny paikallaan. Kivaa on. Ja vitut.

Huh, maanantain työvuoro selätetty! Väsymys on valtava ja vielä ois salitreeni ja juoksulenkki edessä. Tänään pakko mennä ajoissa petiin et jaksaa taas herätä neljän pintaan :D

Tuttu tunne. Onneks iltavuoroviikko, joten herätys "vasta" kuudelta.

Joka kerta.

Ja alkaa varmaan se lumisade nyt riittää.

Heh heh. Täällä paistaa aurinko jo varmaan kolomatta viikkoa putkeen. Jos oisin yhtään sosiaalisempi vampyyri, niin luultavasti olisin pihalla.

Back
Ylös Bottom