Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:itku:

Olen myös kovan koitoksen edessä. Samaa on tulossa Ainon lakujäätelöaltaasta, kun menen kauppaan. Hirvee älämölö alkaa varmasti samantein :jahas:
Älä putoa sinne altaaseen.

Masentaa saatana.

Easy like sunday morning.

Mä en ala tätä.
Mikäs Sniffaria kaivelee?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ajatus huomisesta.

Mutta kuten vanha kansa sanoo: "Jokainen päivä tarjoaa uuden mahdollisuuden tappaa itsensä."

Ei ne kyllä itse asiassa taidakaan noi sanoa.

Etsiskelin tuossa hyvän aikaa kuulokkeitani, nyt ne löysin. Pesukoneesta. Tuolla ne nyt roikkuu ja kuivuu, toivotaan että niistä on vielä tositoimiin.

Eikä ees ollut mitkään elektroniikkalaitteiden mukana tulleet ilmaiskuulokkeet, perhana.

Ajatus huomisesta.

Mutta kuten vanha kansa sanoo: "Jokainen päivä tarjoaa uuden mahdollisuuden tappaa itsensä."

Ei ne kyllä itse asiassa taidakaan noi sanoa.

Huomenna on uusi viikko ja vanhat kujeet.

Ostin muuten eilen uuden paistinpannun, onnistui kolmannella yrityksellä. Ensimmäiset kaksi yritystä kaatui siihen kun vaihtoehtoja oli liikaa.

Huomenta. Pirskeistä klo 11AM himassa, niin piti vähän yrittää saada edes nukutuksi. Ei viitsinyt kuitenkaan tämän pidemmälle nukkua, jos saisi sitten yöllä vielä unta.

Tänään on kyllä erityisen paska päivä.

Nii, o. Aistin tämän jo eilen ehtoolla. Kakkakikkarepäivän oikeen kruunas, ku säästin eilen farkkujen oston tälle päivälle niin eiköhän poikamiehen paskallatuurilla sielä ollu miesmyyjä :( Edes kaupas en saanu naiskontaktia tälle viikonlopulle. Yhyyyyyyyy :kyynel:

Kottaraiskuumetta ainaki 38astetta?

Suosittelen kyllä sullekki lämpimästi siirtymistä sieltä katteiden takaa vapaaseen ilmavirtaukseen. Katteettomalla moottoripyöräily on moorrotipyöräilyä.

Huominen vielä lomaa ja sit onki aika palata töihin. Ei millää kyllä ny nappais, mutta eiköhä se siitä taas lähe rullaamaa. Flunssa vaivaa ja toinen jalkapöytäki ottanu itteensä tässä loman aikana... Eipä sitä oo ennenkä kyllä kolhuitta reissuilta selvitty :D

Back
Ylös Bottom