Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tai ehkä sekin on miehelle vaikeaa, kun ne ei erota lilaa pinkistä... :rolleyes:
Toikin on ihan hirveetä paskaa. Pink on englantia ja on suomeksi vaaleanpunainen ja sillä sipuli, mutta ei kun Suomessa on naisten täytynyt vääntää että pinkki on pinkki ja vaaleanpunainen on vaaleanpunainen ja sit on lila ja violetti saman värin eri sävyjä ja siinä pinkin ja lilan välissä on vyöhyke mistä ei kukaan ota selvää kumpi se on, SAATANA! Miksi kaiken täytyy olla niin vaikeeta?

color-men-women-01.webp

Silloin, kun minä sitä käytin niin sille oli sellainen oma pesuneste, mitä sai erikoisliikkeistä. Kai siihen kävisi joku apteekistakin ostettava. Pitää vain olla sama pH kuin emättimessä.

Monestihan sitä tulee erikoisliikkeissä käytyä ja kyselemässä, että mikähän mahtaa olla emättimen happotasapaino.

Tai olen minä sitä tehnyt, mutta putkareissuksi se menee.

Löysin tommosen kiksubiisin. Eipä ole tommosta musaa tullu kuunneltua varmaan kymmeneen vuoteen.

Nyt tekee mieli ryyppäämään..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Silloin, kun minä sitä käytin niin sille oli sellainen oma pesuneste, mitä sai erikoisliikkeistä. Kai siihen kävisi joku apteekistakin ostettava. Pitää vain olla sama pH kuin emättimessä.
Se pesuneste oli vain saippua, ei se desinfioinut. Saippuaksikin käy mikä tahansa matalan pH:n normi pesuneste marketistakin.

Se pesuneste oli vain saippua, ei se desinfioinut. Saippuaksikin käy mikä tahansa matalan pH:n normi pesuneste marketistakin.

Eli erikoisliike vain otti kovemmat katteet myymällä juuri kuukupeille tarkoitettua saippuaa? Jotenkin en ole yhtään yllättynyt. :rolleyes: Vähän sama kuin joku GW myy omia liimojaan ja mittojaan jollain tupla/triplahinnalla vastaaviin ei-brändättyihin verrattuna. Onhan se kiva maksaa erikeepperistä tai pikaliimasta tuplat vain siksi, että siinä on brändi mukana.

Siitä "nyt tekee mieli ryyppäämään" biisi

Paitsi mun ei tee. Saa nähä joutuuko sitä juoda väkisin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sä taisit oleilla hollannissa vai? Ajattelin tota biisiä kuunnellessa, että tommoselle keikalle vois vielä joskus mennä. Ei toi varmaan tänään stadissa esiinny :D

Joo, täällähän minä. Tänään on A State of Trance 600:n tapahtuma tuolla Den Boschissa, niin mennään sinne pööpöilemään, ja Armin Van Buuren on yksi esiintyjistä. Kyllähän noita Suomessakin järjestetään, ja suosittelen kyllä lämpimästi käymään. Viime vuoden Summer Sound Festival oli yksi parhaita konemusiikkitapahtumia, missä olen ikinä ollut. Tänä vuonna on vähän heikompi line-up, mutta kai tuo menettelee. Harkitsen jopa vahvasti, että jos Suomeen palatessa menisi elokuussa Weekend Festivaleille, kun siellä näyttäisi olevan ihan hyvä line-up tänä vuonna.

Mikset käytä enää kuukuppia?
Se haurastui ja antenni katkesi. Ei sitten tullut enää toista ostettua, kun en niin kovasti siihen tykästynyt.

Tuo on totta. Minä välillä myös tapoin siitä pöpöjä kuumassa vedessä kattilassa.

Eli erikoisliike vain otti kovemmat katteet myymällä juuri kuukupeille tarkoitettua saippuaa? Jotenkin en ole yhtään yllättynyt. :rolleyes: Vähän sama kuin joku GW myy omia liimojaan ja mittojaan jollain tupla/triplahinnalla vastaaviin ei-brändättyihin verrattuna. Onhan se kiva maksaa erikeepperistä tai pikaliimasta tuplat vain siksi, että siinä on brändi mukana.
Se oli tämän suomalaisen kuukuppivalmistajan (Lunette) valmistama pesuneste, joka oli kyllä sisällöltään hiukan erilainen verrattuna muihin saippuoihin markkinoilla (se sisälsi tiettyjä eteerisiä öljyjä jostain syysta ja oli mm. parabeeniton), mutta täysin korvattavissa muilla tuotteilla kyllä. Hinta oli suurempi tietenkin. Ei se kyllä tullut samalta tuotantolinjalta minkään markettisaippuan kanssa, se on varma, ja varmaan hinta oli siksikin korkeampi.

Ilves bongattu tänään n. 10 metrin pääst! Olin lenkillä yhdellä metsätiellä, ja mutkan jälkeen keskellä tietä toi käveli vastaan, sit hyppäs tien sivuun ja katteli mua siinä about 20 metrin päästä. Melko outo tapahtuma, en tiedä oliko loukkaantunut tjtn.
Sen verran iso kisu oli, ettei tehny mieli lainkaan mennä lähemmäs. Lähdin siitä sitte takaisin tulosuuntaan :p

Enpä oo tainnu koskaan nähdä ilvestä livenä. Ei varmaankaan tekis mieli mennä rapsutteleen.

Back
Ylös Bottom