Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

HAH! No sinne se sopiikin paremmin :D Pari kertaa olen omani kanssa käyny lähikaupassa, mutta aina oon vetänyt takin siihen päälle. Muuten mulle naurettais ja sitä tapahtuu nyt jo ihan riittävän usein.

:dance:

Kello on täällä vasta 21.24... Joku leffa tekis terää nyt! Kouluhommat ei kuitenkaan etene niin hylkään ne lopullisesti.

ps. Pakkiksen kelloa ei oo siirretty! :O

HAH! No sinne se sopiikin paremmin :D Pari kertaa olen omani kanssa käyny lähikaupassa, mutta aina oon vetänyt takin siihen päälle. Muuten mulle naurettais ja sitä tapahtuu nyt jo ihan riittävän usein.

:dance:

Kello on täällä vasta 21.24... Joku leffa tekis terää nyt! Kouluhommat ei kuitenkaan etene niin hylkään ne lopullisesti.

ps. Pakkiksen kelloa ei oo siirretty! :O

Jep, mäkin väänsin sen manuaalisesti. Tuntu ihan pahalta kirjottaa threadiin 24:00 jälkeen :D

Valehtelisin jos väittäisin ettei vituta. Aikaa herätykseen 2h 11min, huomenna ollaan freshejä ekan työpäivän kunniaksi!

Tuntuu pahalta mies, kun lämmittelee koko illan naista eikö se olekkaan kiinnostunut :( Taidan tosin olla vähän juokvusissa, mutta elämäni nainnnen oli kyllä.

edit.
Vittu ettö pistää naiset vituttamaan saatnana. Ehkä parempi vain että pysyy erosa ja käy vaan salilla ylhäisyydessä yksinäisyydessä.

Okei luovutan. Nyt nousen ja menen keittämään pannullisen kahvia, eiköhän tämä tästä. Veikkaan että illemmalla 8h työpäivän jälkeen väsyttää, kun nukuttuja minuutteja yölle on kertynyt nolla.

Lähti päivä käyntiin lepposasti tällä:

Kohta pitäis mennä pakkailee eväät ja suunnata kohti duunia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässä on se funktio, että kun mie aamulla herään, niin mikään ei vituta niin paljon kuin kylmyys. Sen takia laitan kaikki vermeet (sukat, bokserit, t-paidan) päälle ennen nukkumista, että kun riisun ne nukkumaan mennessä, niin ne aamuulla varmasti löytyvät läheltä sänkyä josta voin ne pukea ilman vitutusta. :D

Itsehän käyn aamuisinkin suihkussa heti ensimmäisenä tekona (vaikka olisin illallakin käynyt) niin ne vaatteet on edelleen ihan turhia. Mä en saa itseäni muuten hereille jos en kävele zombina suihkun alle seisoon jossa herään tähn maailmaan.

Itsehän käyn aamuisinkin suihkussa heti ensimmäisenä tekona (vaikka olisin illallakin käynyt) niin ne vaatteet on edelleen ihan turhia. Mä en saa itseäni muuten hereille jos en kävele zombina suihkun alle seisoon jossa herään tähn maailmaan.

Ei saakeli...

[video=youtube_share;VzV9QExGFQs]http://youtu.be/VzV9QExGFQs[/video]

Haha, mulla ei mene vahvasti:D En malttanu millään pysyä poissa töistä; tulin pesemään auton, mut en sitten löytänyt mun paikkaa, kun ei oo täällä tullut paljon oltua:D

Jollain kaverin venäläisellä työkaverilla oli sellanen jekku, että ruokalusikallinen mustapippuria desiin votkaa ja kerralla huiviin. Onneksi en juurikaan sairasta, niin ei tarvitse kokeilla.

Vanha siperialainen vatsalääke on juurikin desiin votkaa niin paljon suolaa, kun siihen liukenee. Ja ykkösellä alas. Tappaa kuulemma kaikki kommunismia pienemmät pöpöt... Ei sinänsä auta muihin, kuin vatsatauteihin. Kokeiltu on!

Back
Ylös Bottom