Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 päivää työharjottelua jäljellä, millä jaksaisi?
Huomenna on ensimmäinen työpäiväni uudessa duunipaikassani, kynnys hakea sairaslomaa heti ensimmäiselle päivälle on melko suuri. Varsinkin, kun kyse ei ole mistään tappavasta taudista.

Syöt aivan tajuttomasti valkosipulia, sillä lähtee kaikki pöpöt. Potkuja ei voi hajuhaitan vuoksi antaa. :lol2:Huomenna on ensimmäinen työpäiväni uudessa duunipaikassani, kynnys hakea sairaslomaa heti ensimmäiselle päivälle on melko suuri. Varsinkin, kun kyse ei ole mistään tappavasta taudista.
Älä odota että loppuu sillä kun jotain odottaa niin aika matelee pirun hitaasti, kyselet vaan hemmetisti kaikkee hommia jos ei ole. Ite sain ainakin ajankulumaan parhaiten.
Auts. Ymmärrän. Nyt vaan saakelisti nesteitä ja vitamiineja. Itellä usein auttanu ku käyny kevyen kävelyn ulkona. Ihan vaikka varttikin riittää jo parantamaan oloa. Tsemppistä![]()
Syöt aivan tajuttomasti valkosipulia, sillä lähtee kaikki pöpöt. Potkuja ei voi hajuhaitan vuoksi antaa. :lol2:
Niin, lievästi kuumottelee sen takia :D Ehkä raikas ilma tosiaan helpottaisi, ei ole tullut paljoa ulkoiltua pariin päivään. Tai no, kävin minä aamulla pikaisesti parvekkeella, jos se lasketaan. Kiitos tsempeistä![]()
J.. mikset et oo päivitelly blogia?
Itellä ainakin se sisällä jumittaminen (tunkkaisessa ilmassa) tekee vaan tosi löysän ja vetämättömän olon. Pienikin happihyppely jeesaa kovastikin. Nää on näitä isin vinkkejä taas. Sama on tää "fongerporillinen jägermeisteria ja teelusikallinen hunajaa nukkumaan mennessa". Isi tietää :D
Jollain kaverin venäläisellä työkaverilla oli sellanen jekku, että ruokalusikallinen mustapippuria desiin votkaa ja kerralla huiviin. Onneksi en juurikaan sairasta, niin ei tarvitse kokeilla.
No huominen olis työmaan siivousta, koska loppuviikosta työmaakokous :D Imurointia... Pitänee ottaa tuo ipod mukaan :P
forumin oikolukupalvelu
Ja parikymppinen ehtii vielä käydä vaikka minkä koulun vaikka takaperin ;)
Eipä tartte ottaa liikaa vastuuta...
Nyt safkaa, telkkaria ja musaa.Mulle yritetään jatkuvasti ehdottaa tuoreen inkiväärin raastamista kuumaan veteen, mutta en oo ikinä (ainakaan omasta mielestäni) niin sairas, että moista makuelämystä "pääsisin" nauttimaan.
Mulle yritetään jatkuvasti ehdottaa tuoreen inkiväärin raastamista kuumaan veteen, mutta en oo ikinä (ainakaan omasta mielestäni) niin sairas, että moista makuelämystä "pääsisin" nauttimaan.
Itellä ainakin se sisällä jumittaminen (tunkkaisessa ilmassa) tekee vaan tosi löysän ja vetämättömän olon. Pienikin happihyppely jeesaa kovastikin. Nää on näitä isin vinkkejä taas. Sama on tää "fongerporillinen jägermeisteria ja teelusikallinen hunajaa nukkumaan mennessa". Isi tietää :D

666Pistäkkö puhelinnumeros YV:llä ni tuun palvoo.
Inkiväärihän on ihan virkistävää!Mulle yritetään jatkuvasti ehdottaa tuoreen inkiväärin raastamista kuumaan veteen, mutta en oo ikinä (ainakaan omasta mielestäni) niin sairas, että moista makuelämystä "pääsisin" nauttimaan.
Äiti keittää inkiväärejä vedessä, ottaa veden talteen ja hörppii sitä aamuisin. Hyvää se on. Ketuttaa, kun en saa itse aikaiseksi tehtyä samaa. :/ Nyt rupes kuola valumaan....