Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänä armon päivänä 2.4.2013 irtisanoutuminen on tosiasia. Ei enää kellokorttielämää, ei masentavaa tiiliseinää näköalana, ei työnjohtajien päsmäröintiä, ei myrkyllisiä kemikaaleja, ei aivosoluja kuolettavaa robotin työtä, eikä enää naurettavan pientä palkkaa.

Tohon sun juttuun sopii hyvin jatkoksi, että jestas mulla on kyllä Euroopan paras pomo: kotiuduin yli vuoden projektista palkanmaksajatyönantajalleni, ja mun pomo sanoi että niin, eihän sun nyt kannata täällä kyllä hengailla kun ei sulla ole täällä mitään tekemistä. Se ilahduttaa minua jos tulet, mutta ei siitä mitään muuta käytännön hyötyä ole. Lepäilet ja urheilet kunnes alkaa uusi projekti, koska sitten sun täytyy olla kunnossa. Tosin epäilen kyllä osaatko sä ottaa iisisti, mutta kokeile, älä tule tänne huomenna:):)
No jestas, mitä mää nyt sitten keksin?? Työnarkomaanin painajainen:P

No jestas, mitä mää nyt sitten keksin?? Työnarkomaanin painajainen:P

Ei siinä auta kuin toivoa, että uusi projekti alkaa pian. Kyllä meikälle tuo pääsiäisloman 4-5pv löhöäminen oli ihan riittävästi :) Unelmoin meinaan jo huomisesta, että pääsee himassa jatkamaan aikataulutuksen tekemistä ja treenaamaan.

Ei siinä auta kuin toivoa, että uusi projekti alkaa pian. Kyllä meikälle tuo pääsiäisloman 4-5pv löhöäminen oli ihan riittävästi :) Unelmoin meinaan jo huomisesta, että pääsee himassa jatkamaan aikataulutuksen tekemistä ja treenaamaan.

Joo oon miettinyt alkaisko maalaamaan vaikka seiniä:P Kohta kyselen Tyhmiä kysymyksiä -ketjussa että millä ne saa maalattua piiloon:D Tai jos opettelis vihdoin tapetoimaan:D Mun entiset kollegat täysin lyttäsi tämän idean ja sanoi että et sä osaa kuitenkaan edes pistorasioita irrottaa, anna olla. Varmasti osaan!

Kyllä meikälle tuo pääsiäisloman 4-5pv löhöäminen oli ihan riittävästi

Pöh, vastahan tuossa meinasi päästä hyvään löhöämisen alkuun. Onneksi parin viikon päästä odottaa puolentoista viikon loma :dance:.

että et sä osaa kuitenkaan edes pistorasioita irrottaa, anna olla. Varmasti osaan!

Varmasti osaat, mutta kun ne pitäisi saada irti ehjinä... uudelleenasennuksesta puhumattakaan.

FAN9021822_P_Mid-adult-woman-with-crowbar.webp

Toi on kyllä lievästi aliarvioivaa! Siellä on sellaiset ristipääruuvit, niistä ne irtoaa. Olen melkoisen varma.

Homma on selkeesti hanskassa.

Lisäjännitystä saa vielä jättämällä sulakkeet paikalleen :D

Hmm, jaa, no, ehkä mä keskityn pihakiveyksiin..

Tänä armon päivänä 2.4.2013 irtisanoutuminen on tosiasia. Ei enää kellokorttielämää, ei masentavaa tiiliseinää näköalana, ei työnjohtajien päsmäröintiä, ei myrkyllisiä kemikaaleja, ei aivosoluja kuolettavaa robotin työtä, eikä enää naurettavan pientä palkkaa.
Jos tulee pian ikävä yllämainitun kaltaisia hommia, niin tule töihin meille. :) Tosin itse olen erehtynyt välillä antamaan uusille pojille myös hienoista aivotoimintaa vaativia tehtäviä, mutta lupaan olla kuormittamatta pieniä harmaita solujasi, jos liityt joukkoomme. T:Saatana - sieluja ostetaan sikahalvalla

4 päivää totaalilepoa takana (koskaan en oo voinut noin kauaa olla liikkumatta :wtf:), mutta se päättyy nyt! Salille. :hyper: Mahtaa reeni kulkea ku pöpöt on kukistettu. :puntti: Mahtava ilmakin ulkona. :)

Tosin itse olen erehtynyt välillä antamaan uusille pojille myös hienoista aivotoimintaa vaativia tehtäviä, mutta lupaan olla kuormittamatta pieniä harmaita solujasi, jos liityt joukkoomme. T:Saatana - sieluja ostetaan sikahalvalla

Joskus harmittaa, etten jatkanu opiskeluja pidemmälle... Huomaa välillä kuinka hyvä (= kivaa :evil:) oon pomottamaan muita. :rolleyes: Tulee nytki nakitettua muita pikkuhommilla ku he eivät sitä huomaa. :lol2: Pikemminkin osaan organisoida ja jakaa tehtäviä niin, että ne tulee tehtyä järkevästi ja tehokkaasti. :)

Paskaa. Olen nyt kolme vuorokautta viettänyt sängyssä, seuranani vain televisio. Tämä sairaus ei lähde laantumaan, ja huomenna pitäisi kyetä töihin :jahas:

forumin oikolukupalvelu :)

Ja parikymppinen ehtii vielä käydä vaikka minkä koulun vaikka takaperin ;)

Hell yeah! En tänäkään keväänä hakenut mihinkään kouluun, koska en vieläkään tiedä mikä musta tulee isona. Halu koulunpenkille olis jo kova, mutta jos mikään kohdalle osunut vaihtoehto ei säväytä niin ei väkisin. Ihminen ei ole koskaan valmis ja prosessi on jatkuvaa. So let it marinade for an other year. Jos hyvä tuuri käy, aikaa on vielä ainakin 50 vuotta tallustella täällä ja niistä ainakin 30 aikaa mietiskellä uravaihtoehtoja..

No sitte ei vaan mennä töihin muita tartuttamaan. Sit ollaan sairaslomalla.

Huomenna on ensimmäinen työpäiväni uudessa duunipaikassani, kynnys hakea sairaslomaa heti ensimmäiselle päivälle on melko suuri. Varsinkin, kun kyse ei ole mistään tappavasta taudista.

Back
Ylös Bottom