Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tyhmyydestä sakotetaan, hemmetti.

Aavistelin tulevaa flunssaa, mutta en antanut sen haitata. Vissiin tämän aamun 3,5h lenkki oli se viimeinen pisara, nyt köhisen aivan tukossa kotosalla. Illalla olisi ollut ystävän luona paljupirskeet, mutta minä jään kotiin parantelemaan itseäni, että pääsee ensi viikolla töihin. Harmittaa :(

Ahaa. No kampaamiseen menee ainaki kauemman aikaa!

Ei kampaa, ei hoitoaineita. Ei parturia, ei kampaajaa. Eikä mulla mitenkää rastotukaa tää letti niiku vissii monil eukoil tekis jos samanlaisel huolenpidol ku mulla, ku niil on käsiteltyä karvaa pää täys. Jotain olemattomia takkuja tietty sielä täälä mut paskaako se ketää kiinnosta. Niinno teitä pakkislaisia "ulkonäköfitnessfatness-nyt-on-kevät-pakkodieetti-et-on-haluttavan-näkönen-biitsillä-mä-meen-vielä-lavalle-vuonna-2015"-ihmisiä se tietty saattais kiinnostaa sen verran että nyrpistätte nokkaanne.

Tyhmyydestä sakotetaan, hemmetti.

Aavistelin tulevaa flunssaa, mutta en antanut sen haitata. Vissiin tämän aamun 3,5h lenkki oli se viimeinen pisara, nyt köhisen aivan tukossa kotosalla. Illalla olisi ollut ystävän luona paljupirskeet, mutta minä jään kotiin parantelemaan itseäni, että pääsee ensi viikolla töihin. Harmittaa :(

Sen siitä saa, kun lenkkeilee.

Sen siitä saa, kun lenkkeilee.

Nimenomaan, olisi kannattanut jäädä nukkumaan sen sijaan, että lähtee aamuvarhaisella pihalle. No, näistä oppii. Ensi kerralla luotan oudon olon aavistukseen, ja jätän lenkit muille :rolleyes:

Perhana thyeri! Lunssat levätään heti alussa eikä leikitä sankaria!

Täällä yks jonka ääni on nasaali vielä viikko sairastelun alettua. Mä en oo tottunu näin pitkiin sairasteluihin. En tieä uskaltaisko huomenna tehä jotain pientä, mutta ku meen salillle ni se pieni ei enää riitäkään vaan tehään täysii. Hirveet salihimot jo.

Perhana thyeri! Lunssat levätään heti alussa eikä leikitä sankaria!

Täällä yks jonka ääni on nasaali vielä viikko sairastelun alettua. Mä en oo tottunu näin pitkiin sairasteluihin. En tieä uskaltaisko huomenna tehä jotain pientä, mutta ku meen salillle ni se pieni ei enää riitäkään vaan tehään täysii. Hirveet salihimot jo.

Hämäsi aika lailla, kun ei ollut muodostunut kunnon flunssaksi! Arvelin uupumuksen, kolotuksen ja lihaskipujen olevan edellisen lenkin tuotoksia, mutta olivat saakeli flunssan ensioireita sittenkin :rolleyes: Nyt sitten levätään ja kärsitään :D

Mäki luulin viime maanantaina et mulla on vielä karmiva krapula...onneks en ryykänny salille.

Rauhallinen lauantai-ilta kotona. Reilu tunti sitten kotiuduin, reilu 2vrk reissussa ja tuli varmaan puhuttua taas viikon edestä vähintään :D Mutta eipä siinä, kivaa oli ja pääsi tutustumaan uusiin mukaviin ihmisiin ja nähtyä samalla reissulla vanhojakin kavereita :) Eilen melkein 4kk tauon jälkeen baarissa ja ihan hyvin siellä taas viihtyi. Krapulaakaan ei taaskaan tullut, mikä on toisaalta erittäin hyvä, kun piti 3h verran ajella kotiin.

Koko päivä ristiinrastiin rautakauppoja, olis se oma auto kätevä keksintö tälläsissä tilanteissa...

Rahaa tuli törsättyä iskupora- ja kulmahiomakoneisiin plus niiden lisähärpäkkeet. Tapettipaloja ja värikarttoja on kans kassi täynnä, odottaa että pääsen lätkiin ne seiniin jotta näkee paremmin mikä sopii minnekin vai sopiiko mikään.. Pitäis keksiä hyvä saunasuojan väri, en vaan saa päähäni minkälaiseksi laittais :/

Hienosti onnistuin taas kompuroimaan tänään: nuljautin nilkkani astuessani vahingossa pieneen kuoppaan ja siinä samalla vääntyi taas jo se valmiiks kipeänä ollut polvi. Tarttis varmaan hommata rollaattori tai jotain.

- - - Updated - - -

Koko päivä ristiinrastiin rautakauppoja, olis se oma auto kätevä keksintö tälläsissä tilanteissa...

Rahaa tuli törsättyä iskupora- ja kulmahiomakoneisiin plus niiden lisähärpäkkeet. Tapettipaloja ja värikarttoja on kans kassi täynnä, odottaa että pääsen lätkiin ne seiniin jotta näkee paremmin mikä sopii minnekin vai sopiiko mikään.. Pitäis keksiä hyvä saunasuojan väri, en vaan saa päähäni minkälaiseksi laittais :/
Mä voin tulla tekeen sulle päätökset värien ja tapettien suhteen. Omassa luukussa en saa niihin vaikuttaa, niin voin tehdä sen sun luona. Ole hyvä vaan. :)

Kanssa hyvää musaa.

+ perkele kun meni taas hankalaksi, kaverit eivät saaneetkaan kyytiä, perkele en varmaan juo kun pyytävät mukaansa vähään aikaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En oo tainnu ikinä kuunnella tätä "GNR":n uusinta lättyä kokonaan niin piti laittaa kuunteluun. Ei se nyt ihan samanlaista laatua ole kuin ne oikeet gunnarit, mutta silti ihan menevää tavaraa ainakin ne kappaleet, joita on ehtinyt kuunnella.

Kuunnelkaa klopit kotimaasta pimputusmusiikkia.

Mä voin tulla tekeen sulle päätökset värien ja tapettien suhteen. Omassa luukussa en saa niihin vaikuttaa, niin voin tehdä sen sun luona. Ole hyvä vaan. :)

Mä en päästäny edes exää päättämään mistään pinnoista kun edellistä kämppää remppasin :) Toisaalta olis kiva jos joku osais tehdä päätökset mun puolesta mutta mä en oikeen luota et kukaan osaa.. Jää omalle kontolle moiset päätökset vaikka päänvaivaa aiheuttaakin.

Back
Ylös Bottom